اصفهان – سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان گفت: لوکوموتیو به هدف خود مقابل سپاهان دست یافت و توانست پیروزی این بازی را ازآن خود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آندری میکلایف عصر سه شنبه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: هدف ما در این مسابقه کسب پیروزی بود و لوکوموتیو به دنبال آن بود که با پیروزی مقابل سپاهان، سه امتیاز بازی را ازآن خود کند.

وی افزود: خوشحال هستیم که با وجود شرایط نامناسب آب و هوایی ورزشگاه فولادشهر، به هدف خود در بازی دست پیدا کرده و توانستیم مقابل سپاهان به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان با بیان اینکه بازیکنان تیم ما امروز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: البته در این زمینه شانس هم با ما یار بود و با استفاده از موقعیت‌های صورت گرفته، پیروزی را به دست آورده و در نهایت سه امتیاز مسابقه را کسب کردیم.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی این بازی افزود: به هر حال، بازی کردن در این شرایط آب و هوایی کار را برای دو تیم دشوار کرده بود اما تیم ما با استفاده از موقعیت‌های خود، توانست وضعیت را بهبود بخشیده و برنده مسابقه باشد.

میکلایف درباره استفاده از ضد حملات مقابل سپاهان اضافه کرد: به هر حال تیم حریف در زمین خود و مقابل هوادارانش بازی می‌کرد و طبیعی بود که با توجه به این مسئله، ما به استفاده از ضد حملات روی آورده و تلاش کنیم که از این طریق به پیروزی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.