در دقایق انتهایی دیدار هواداران سپاهان که از نتایج سپاهان ناراضی بودند علیه اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه و استیماچ شعار دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و لوکوموتیو ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

در بین دو نیمه استیماچ که ظاهرا از عملکرد عبدالله کرمی چندان راضی نبود او را از زمین بیرون کشید و علی احمدی را به میدان فرستاد.

در نیمه دوم شدت بارش باران کاهش یافته اما هوا بسیار سردتر و لغزندگی زمین بیشتر شده بود.

تماشاگران و حتی عکاسان در این نیمه به دلیل بارش باران پراکنده شده بودند و به نقاط مسقف ورزشگاه پناه برده بودند اما با وجود این شرایط نامساعد بدون وقفه سپاهان را تشویق می‌کردند.

وزش باد در ورزشگاه سبب شده بود اسپری که داور در هنگام ضربات کاشته روی زمین حک می‌کرد به سرعت از روی زمین پاک شود.

در دقایق انتهایی دیدار هواداران سپاهان که از نتایج سپاهان ناراضی بودند علیه اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه و استیماچ شعار دادند.

در دقیقه ۸۲ بازی، استیماچ، پاپی را به جای علی کریمی به زمین فرستاد و علی کریمی که احساس درد داشت با اجازه از استیماچ مستقیم به رختکن رفت.

در همین دقایق رحمان احمدی گلر سپاهان در یک صحنه حساس در برخورد با بازیکن لوکوموتیو به شدت آسیب دید و تیم پزشکی برای مداوای وی به زمین آمدند. احمدی پس از مداوا به بازی بازگشت.

در این دیدار نیروهای امنیتی ورزشگاه از هواداران فیلم می‌گرفتند و کاملا مراقب بودند که در شب چهارشنبه سوری اتفاقی نیفتد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لوکوموتیو پایان یافت تا سپاهان سال ۹۴ را با شکستی دیگر پایان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.