مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال اصفهان که این روزها خود را به عنوان نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال مطرح کرده‌اند، با وجود شرایط جوی نامناسب در ورزشگاه حضور یافته و از نزدیک نظاره‌گر این دیدار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و لوکوموتیو ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

این دیدار در هوای طوفانی و بارش شدید باران در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد و این شرایط جوی سبب شده بود که تعداد تماشاگر کمتری هم در ورزشگاه حضور یابند اما همین تعداد هوادار هم با شور و حرارت تیم سپاهان را تشویق می‌کنند.

با وجود اینکه استیماچ اعلام کرده بود که در دیدارهای آسیایی از شهاب گردان درون دروازه سپاهان استفاده می‌کند، در این بازی باز هم رحمان احمدی به عنوان سنگربان طلایی‌پوشان در زمین حضور یافته علاوه بر اینکه برادران نویدکیا هم روی نیمکت قرار دارند.

در این دیدار رویارویی فوزیل موسایف بازیکن ازبک سپاهان در مقابل تیم سابقش لوکوموتیو از نکات جالب بازی است. اما وریا غفوری مدافع کلیدی سپاهان به دلیل آسیب‌دیدگی در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار ندارد.

در سوی دیگر هم مانیا جانیساری مدافع صربستانی لوکوموتیو که روز گذشته در تمرینات تیمش از ناحیه شانه دچار آسیب‌دیدگی شده بود، نتوانست ازبک‌ها را در این دیدار همراهی کند.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال اصفهان که این روزها خود را به عنوان نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال مطرح کرده‌اند، با وجود شرایط جوی نامناسب در ورزشگاه حضور یافته و از نزدیک نظاره‌گر این دیدار هستند.

عکاسان و تصویربرداران نیز در شرایطی سخت و با استفاده از چتر و لباس مخصوص در کنار زمین لحظات این دیدار را ثبت می‌کردند.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر لوکوموتیو پایان یافت. دارو این دیدار در این نیمه از کارت‌های رنگی خود استفاده نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.