سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد برای تمدید قراردادش با باشگاه هیچ شرط و شروطی مطرح نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: تشکر می‌کنم از هواداران که برای من خیلی مهم هستند. همه آنها و بازیکنان در این نتایج نقش داشتند. هواداران بار اصلی را به دوش می‌کشند.

وی درباره آخرین وضعیت تیمش یادآور شد: ما بدون ملی‌پوشان تمرینات خود را ادامه می‌دهیم و نفراتی چون بنسون، خالقی‌فر و کمندانی با مصدومیت‌هایی مواجه هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تمدید قراردادش و شرط‌هایی که گفته می‌شود پیش روی باشگاه پرسپولیس قرار داده، خاطرنشان کرد: من هیچ شرطی پیش روی باشگاه پرسپولیس قرار ندادم، البته طبیعی است که من تصمیم می‌گیرم چه نفراتی در تیم بمانند و چه نفراتی جذب شوند اما این موضوع هیچ ربطی به تمدید قرارداد من ندارد.

برانکو در واکنش به این موضوع که نفراتی چون محسن مسلمان و امید عالیشاه می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما کارلوس کی‌روش این اعتقاد را نداشت عنوان کرد: من موافق این نظر هستم، مخصوصا در مورد محسن مسلمان که به اعتقاد من در بازی‌های پرسپولیس خیلی خوب کار کرده و مطمئن هستم او به زودی نه تنها به تیم ملی دعوت خواهد شد بلکه به طور ثابت در این تیم بازی خواهد کرد، ضمن اینکه لازم می‌دانم به بازیکنان ملی‌پوش تیمم تبریک گفته و توصیه‌ای به آنها داشته باشم. این نفرات باید بدانند آنها نتیجه تلاش خود را با دعوت به تیم ملی گرفتند اما نباید فکر کنند صرفا ملی‌پوش شده‌اند بلکه با این افتخاری که به دست آورده‌اند، وظیفه‌شان به مراتب سنگین‌تر شده است. از این رو انتظار دارم نفرات ملی‌پوشم از این پس با انگیزه و تلاش بیشتری در تمرینات و مسابقات شرکت کنند. ملی‌پوش شدن فقط نباید اسم باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد حکم صادره در خصوص محسن بنگر و تماشاگران پرسپولیس گفت: نمی‌دانم در خصوص محرومیت بنگر چه بگویم. فکر می‌کنم برای هواداران نیز حکم سختی در نظر گرفته شد. آنها برای اولین بار چنین شرایطی را در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند و کمیته انضباطی می‌توانست با جریمه نقدی با این مسئله برخورد کند. حکم صادره در مورد بنگر هم برای من عجیب است و جای تعجب دارد اما با این حال قصد دخالت در کار کمیته انضباطی را ندارم.

وی درباره عذرخواهی فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان از علی دایی به خاطر شادی پس از گل مقابل صبای قم گفت: آنها جوان هستند و البته باید شادی کنند، ضمن اینکه خود این موضوع که اقدام به عذرخواهی کرده‌اند زیباست. این بازیکنان باید شکرگذار این باشند که علی دایی در ایران است. دایی اگر می‌خواست می‌توانست رئیس AFC و عضو هیئت مدیره فیفا باشد اما ترجیح داد که مربیگری کند و تجربیاتش را در اختیار جوانان قرار بدهد و به همین دلیل آنها باید قدردان او باشند.

برانکو در خصوص برگزاری اردو در عمان اظهار داشت: با ۲۰ بازیکن و البته شاید یکی دو نفر کمتر به عمان می‌رویم، باید ببینیم در نهایت چند بازیکن در تیم ملی باقی خواهند ماند. ما جمعه تمرین خود را تمام می‌کنیم و بازیکنان ۴ فروردین دور هم جمع می‌شوند و ۵ فروردین راهی عمان می‌شویم، یک بازی دوستانه در آنجا خواهیم داشت که احتمالا ۸ فروردین خواهد بود. در حال حاضر صحبت‌هایی می‌شود تا شاید با قهرمان لیگ این کشور بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت امید عالیشاه و علی علیپور در تمرینات گروهی گفت: عالیشاه سرما خورده بود و علیپور نیز به دلیل کار بانکی که داشت دیر به تمرین ملحق شد و با بنسون تمرین کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.