در تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال سرمربی آبی‌پوشان به برخی از بازیکنان تیمش اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* فرزاد مجیدی، سرپرست موقت آبی‌پوشان که همراه برادرش فرهاد مجیدی به اسپانیا سفر کرده است در تمرین امروز حضور نداشت.

* جابر انصاری، روزبه چشمی، ملی پوشان استقلال و محمد نوازی دیگر غایبان تمرین بودند.

* هنگامی که پرویز مظلومی و مجید صالح در وسط زمین حضور داشتند، تعدادی از بازیکنان استقلال در رختکن بودند و این مسئله باعث شد که مظلومی به تعدادی از آنها از جمله بهنام برزای اعتراض کند که چرا به موقع در زمین حاضر نشده‌اند.

سرمربی استقلال که کمی عصبانی به نظر می‌رسید رو به فرشید اسماعیلی هافبک جوان تیمش کرد و گفت: چرا لباس‌هایت با دیگر بازیکنان تفاوت می‌کند؟! این چه وضعی است که در تمرین حضور یافته‌ای؟! هافبک جوان استقلال هم پاسخ داد که مصدوم است و به همین دلیل با لباس‌هایی متفاوت در تمرین حضور یافته است، اما مظلومی به او گفت: مصدوم هم که باشی باید لباس‌هایت با همه بازیکنان یکی باشد!

* مظلومی که متوجه سکوت بازیکنان شده بود با شوخی‌کردن با برخی از آنها سعی کرد کمی فضا را تغییر دهد.

* خسرو حیدری همانند روزهای گذشته به تمرین اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز پرداخت.

* بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کردند و سپس به عبور از مانع و بازی آقا وسط پرداختند. دروازه‌بانان استقلال نیز زیر نظر حسین ترابپور تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند. پس از پایان آقاوسط بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و در یک نیمه به فوتبال تحت‌فشار پرداختند.

* هنگامی که آرش برهانی قصد ورود به زمین را داشت به شوخی به خبرنگاران گفت که دیر نکرده و به موقع در تمرین حضور یافته است.

* به مانند روزهای گذشته استقبالی از تمرین آبی‌پوشان نشد و تنها پنج نفر از هواداران نظاره‌گر تمرین بودند.

* تمرینات استقلال قرار است تا ۲۸ اسفند ادامه داشته باشد و پس از آن آبی‌پوشان به مدت سه روز تعطیل خواهند بود. این درحالی است که قرار بود استقلالی‌ها برای بازی با هاماربی سوئد در تعطیلات نوروز ۹۵ به این کشور بروند، اما به دلیل برخی مشکلات این سفر لغو شده است.

* پرویز مظلومی چند روز پیش در نامه‌ای به باشگاه استقلال عنوان کرده بود علاوه بر ملی‌پوشان برخی از شاگردانش مصدوم هستند و تعدادی نیز ممنوع الخروج. به همین دلیل استقلال نمی‌تواند با تیمی ناقص راهی سوئد شود.

به گزارش تسنیم، اولین دیدار استقلال در سال جدید ۱۵ فروردین ۹۵ خواهد بود که براین اساس آبی‌پوشان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.