نامزد نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال می‌گوید تصمیمش برای ریاست فدراسیون فوتبال بوده اما به دلیل نامزدی کفاشیان در این بخش، ثبت نام نکرده است.

به گزارش ایسنا، علی فتح‌الله‌زاده پس از حضور در فدراسیون فوتبال درباره دلایل حضورش گفت: قبل از این گفته بودم که قصد ثبت نام در ریاست فدراسیون فوتبال را دارم اما چون کفاشیان در این بخش ثبت نام کرده برای نایب رییسی اول اقدام کردم. تا ۱۰ دقیقه به ساعت ۴ بعدازظهر صبر کردم تا ببینم کفاشیان چه کاری می‌کند. طبق اخباری که از دبیرخانه مجمع فدراسیون فوتبال دریافت کردم کفاشیان برای ریاست فدراسیون نامزد شده است.

نامزد نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال ادامه داد: آقای عزیز محمدی هم در صورت حضور کفاشیان برای ریاست، انصراف خواهد داد. قصد من ریاست فدراسیون بود اما زمانی که متوجه نامزدی کفاشیان شدم به سمت نایب رییسی رفتم. اگر کفاشیان نمی‌آمد برای ریاست ثبت نام می‌کردم.

او درباره اینکه چرا نامزدها تا آخرین روز اقدام به ثبت نام نکرده‌اند و این موضوع موجب سردرگمی و اذیت خبرنگاران شده است، گفت: خود ما هم اذیت شدیم. حتی تا ۱۰ دقیقه مانده به ۴ بعدازظهر صبر کردم. خبرنگاران همیشه زحمات فوتبال را می‌کشند و همه این کارها به خاطر مردم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.