سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می گوید حق این تیم بوده مقابل پرسپولیس به برد دست یابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه نویی پس از تساوی تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی گفت: به فوتبال ایران و پرسپولیسی‌ها تبریک می گویم. ما دو بازی سنگین انجام داده بودیم و در مجموع تیم خسته بود. مدلی بازی کردیم که فضا را از پرسپولیس گرفتیم. پرسپولیسی ها در هر بازی ۱۰ موقعیت خلق می کنند اما امروز کار خاصی نتوانستند بکنند و گل‌شان هم روی اشتباه دفاغ ما بود.

وی ادامه داد:‌ در مجموع می توانستیم برنده شویم. در نیمه دوم دو تک به تک خوب داشتیم که از دست رفت. عدالت فوتبال رعایت نشد اما باید بگویم که برانکو مربی اخلاق مداری است و فوتبال نوینی به ایران آورده است.

سرمربی تراکتوسازی درباره اینکه تراکتورسازی سهمیه می‌گیرد یا خیر گفت: این بازی برای ما خیلی مهم بود، اگر می بردیم به جدول باز می‌گشتیم اما هنوز دیر نشده است. اگر بتوانیم بدن بازیکنان را نگه داریم می توانیم موفق شویم.

او در پاسخ به این سوال که شما با این تساوی بزرگ‌ترین خدمت را به استقلال کردید گفت: اصلا این طور نیست. ما ابتدا به منافع تیم‌مان تراکتورسازی فکر می‌کنیم. به غیر از این به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. اگر دقت کرده باشید می‌بینید ما با سپاهان، نفت،‌ استقلال خوزستان و پرسپولیس پشت سر هم بازی می‌کنیم به طوری که به غیر از بازی با سپاهان بقیه بازی‌هایمان خارج از خانه بود. این نشان می‌دهد تراکتور تیم بزرگی است و مقابل این پرسپولیس مساوی گرفت. البته همه باید بدانند حق ما برد بود. باز هم تاکید می‌کنم من به دنبال منافع تراکتور هستم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. اگر می‌بردیم که حق‌مان هم برد بود طبیعتا به نفع‌مان بود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن تیمش و همین طور پرسپولیس را کدام بازیکن می‌داند گفت: ما باید بازی به بازی فکر کنیم. طبیعتا هدف‌گذاری‌مان این است که بازی‌ها را ببریم و ببینیم آخر فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد. امروز یک بازیکن بسیار خوب داشتیم که آن هم تراکتورسازی بود. همه بازیکنان‌مان خوب بازی کردند. وقتی در آزادی به حریف موقعیت نمی‌دهی نشان می‌دهد که کل تیم خوب هستند. اما درباره پرسپولیس باید از برانکو سوال کنید. امروز اخباری خوب کار کرد اما فقط چند ارسال روی دروازه ما آمد و پرسپولیس فرصت آنچنانی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه مسابقه و مسائل داوری و همچنین پرتاب نارنجک از سوی هواداران هم گفت: این موضوع را باید از شما سوال کنم. به نظر شما آیا خوب است که نارنجک پرت می‌کنند. البته ۹۰ دقیقه هم به ما فحاشی کردند. ما آمدیم یک فوتبال منطقی و با برنامه ارائه کردیم. حتی برانکو هم گفته بود تراکتور از ما بهتر بود. اگر ما ۴ گل می‌خوردیم الان آدم خوبی بودیم. یادم می‌آید دو سال قبل زمانی که در استقلال بودم حسن‌زاده خیلی راحت از ما امتیاز کم کرد. من فکر می‌کنم با قلعه‌نویی مشکل دارند. ما چند هفته است که از داوری لطمه می‌خوریم. مقابل پدیده پنالتی ما را نگرفتند. مقابل سپاهان گل سالم ما را نگرفتند که اصلا کارشناسی هم نشد. مقابل استقلال خوزستان هم توپ به گل تبدیل نشده اما گل می‌گیرند. آیا در بازی امروز بازیکن پرسپولیس نباید اخراج می‌شد؟ برایم جالب است که داور به جای اخراج بازیکن پرسپولیس هند بازیکن ما را گرفت.

وی افزود: می‌خواهم بگویم با توجه به اینکه مسئولان امنیتی یوفا در ورزشگاه حضور داشتند فکر می‌کنم پرتاب نارنجک شایسته فوتبال ایران نبود. یک بار یک مامور نیروی انتظامی چشمش را از دست داد اما گویا درس عبرت نشده است. پرتاب نارنجک کار خوبی نیست.

قلعه‌نویی در ادامه درباره اشتباهات داوری هم گفت: من ارادت خاصی به تورج حق‌وردی دارم. او داور خوبی است. اما در آن صحنه که بازیکن حریف خطا کرد، باید اخراج می‌شد اما داور خطای هند بازیکن ما را گرفت. به نظر من باید این گونه مسائل را کارشناسی کنند اما وجدانا چند هفته است که از اشتباهات داوری لطمه می‌خوریم. ان‌شاءالله آقای اصفهانیان و آقای عنایت از بازی پدیده به این طرف را بررسی کنند تا ببینند تراکتور چند بازی روی اشتباهات داوری ضربه خورده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )