بازیکن ملی‌پوش تیم FSV فرانکفورت گفت: بازی‌های سپاهان را دنبال می‌کنم و مسلما روزی که به ایران بازگردم بار دیگر برای این تیم بازی خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازیکن ملی پوش تیم فوتبال FSV فرانکفورت در خصوص شرایط خودش در این تیم وفوتبال آلمان گفت: مسئولان، کادرفنی و بازیکنان تیم FSV برخورد جالبی با من در اولین روزهای حضورم در این تیم داشتم که برای خودم هم جالب بود.

وی که با دوربین برنامه نود گفت و گو می کرد با سخت توصیف کردن زبان آلمانی اظهار داشت: زبان آلمانی خیلی سخت است، البته از سوی باشگاه هفته‌ای سه جلسه کلاس دارم تا این زبان را تا حدودی یاد بگیرم. دوستی دارم که به زبان آلمانی مسلط است و کارهایم را با کمک او راه می‌اندازم.

حاج صفی تصریح کرد: بازی‌های سپاهان را دنبال می‌کنم و مسلما روزی که به ایران بازگردم بار دیگر برای این تیم بازی خواهم کرد.

بازیکن ملی پوش تیم FSV فرانکفورت در مورد نشریه کیکر و نمرات پایینی که این نشریه به بازیکنان ایرانی از جمله او می‌دهد، تصریح کرد: توجهی به نمرات این نشریه نمی‌کنم. من در بازی‌های تیم عملکرد خوبی داشتم اما این نشریه نمرات ضعیفی به من می‌داد. من کار خودم را می‌کنم و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )