مدیر عامل باشگاه نفت تهران تاکید کرد که راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی برای پخش بازی‌های لیگ برتر راهکار مناسبی برای گرفتن حق پخش تلویزیونی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده پس از پایان جلسه امروز (دوشنبه) هیئت رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت: باشگاه‌های ما به لحاظ مالی دچار مشکلات زیادی هستند که این مشکلات برای تیم‌هایی که باید در آسیا در مقابل تیم‌های عربی از کیان ملی دفاع کنند بیشتر است. در جلسه امروز کارگروهی متشکل از سرپرست باشگاه پرسپولیس، معاون حقوقی باشگاه استقلال، اعضای هیئت رئیسه و آل اسحاق مسئول حقوقی سازمان لیگ تشکیل شد تا بحث اسپانسر کانون ایران نوین مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: نمایندگان کانون ایران نوین مستنداتی داشتند که اعلام کردند ناخواسته دچار مشکلاتی شده‌اند به همین دلیل قرار شد که شنبه الی یک‌شنبه هفته آینده بسته پیشنهادی خود را ارائه دهند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ با اشاره به مشکلات مالی باشگاه‌های لیگ برتری عنوان کرد: باشگاه‌های ما از لحاظ منبع درآمد محروم هستند از حق پخش تلویزیونی هیچ پولی از صدا و سیما نگرفته‌ایم و از تبلیغات محیطی نیز از مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تنها ۱۸ میلیارد پرداخت شده است. از طرفی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه‌های مالی زیادی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته است. قرار شد کمیته انضباطی به باشگاه‌ها برای پرداخت جریمه‌ها یک سال فرجه بدهد. البته این موضوع باید با اساسنامه جدید مورد موافقت قرار بگیرد.

قنبرزاده در خصوص مشکلات مالی باشگاه نفت تهران، گفت: همان طور که می‌دانید بر اساس قانون پرداخت کمک مالی به باشگاه‌های دولتی ممنوع است.در سال‌های گذشته اسپانسر خصوصی داشتیم اما امسال نه تنها اسپانسر خصوصی نداریم بلکه با پایین آمدن قیمت نفت مشکلات مالی بیشتر شده است. البته مشکلات مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد.

وی در واکنش به اظهارات علی کفاشیان مبنی بر اینکه دوربین‌های تلویزیونی اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را پیدا نمی‌کنند، گفت: صحبت‌های کفاشیان را کامل نشنیدم اما فکر نمی‌کنم لازم باشد این کار را انجام دهیم سال گذشته این اتفاق صورت گرفت نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان ضرر کردیم فکر نمی‌کنم راه‌حل مناسبی باشد و عملیاتی شود اگر قرار است چالشی بوجود آید در زمانی به وجود آید که بازی‌ها برگزار نشود وگرنه این بازی دوسرباخت برای ما خواهد بود. در واقع با این اتفاق هم مردم از تماشای فوتبال محروم می‌شوند و هم ما به پول‌مان نمی‌رسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.