عضو هیات رئیسه سازمان لیگ برتر با بیان اینکه حفظ برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس از ضروریات فوتبال است، گفت: اشتباه می کنیم که مزایده اسپانسر سازمان لیگ را به تاخیر می اندازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدینی پس از برگزاری نشست هیات رئیسه سازمان لیگ با نمایندگان باشگاه ها و نمایندگان کانون ایران نوین در مورد تصمیمات اتخاذ شده پیرامون قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال گفت: در این جلسه مدیران برخی باشگاه های لیگ برتری حضور داشتند و نقطه نظراتشان را در مورد مشکلات مالی تیم ها مطرح کردند.

وی افزود: همچنین نمایندگان کانون ایران نوین نیز دفاعیات شان را در مورد مشکلات مالی که دارند عنوان کردند و قرار شد تا روز یکشنبه دفاعیات بیشتر و محکم تری را آماده کنند و در نشست دیگری به این موضوع رسیدگی شود و در نهایت بهترین راهکار در نظر گرفته شود.

عابدینی درباره مراجعه به شورای حکمیت برای قرارداد کانون ایران نوین تصریح کرد: قبل از آنکه کار به شورای حکمیت کشیده شود، پیشنهاد این بود که این مشکل با مذاکره به راه حل برسد و اگر به نتیجه نرسید، شورای حکمیت ورود کند.

وی افزود: اگر شورای حکمیت تصمیمی گرفت و اجرایی نشد، آن موقع از دستگاه قضایی پیگیری خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ دربار میزان بدهی کانون ایران نوین به سازمان لیگ، گفت: بدهی سال گذشته این شرکت تسویه شده است ولی رقمی که امسال باید پرداخت می‌کردند، اجرایی نشده. مسئولان این شرکت می‌گویند خودشان از جاهای دیگر طلب دارند و حاضرند اسناد و مدارکش را برایمان بیاورند تا هر وقت وصول شد، پول سازمان لیگ را بدهند ولی ما مسئول وصول مطالبات آنها نیستیم و باید به قراردادی که داریم، پایبند باشند.

عابدینی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است سال آینده WSG اسپانسر سازمان لیگ باشد، گفت: انتخاب اسپانسر به هیچ وجه خارج از مزایده نیست. برای سال آینده هم مزایده خواهیم داشت. البته تا الان هم یک مقدار دیر شده است و اشتباه می کنیم که مزایده را به تاخیر می‌اندازیم. مهدی تاج (رئیس سازمان لیگ) باید فشار بیاورد تا زودتر این اتفاق رخ بدهد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌های علی دایی علیه برانکو ایوانکوویچ و اتفاقاتی که سال ۲۰۰۶ در تیم ملی رخ داد، تصریح کرد: دایی باید مسئولیت خودش را انجام بدهد. برانکو بعد از استانکو بهترین مربی خارجی پرسپولیس بوده که کاربلد و دلسوز است. او مربی صبور و باکلاسی است و حفظ برانکو ضرورت جامعه فوتبال است.

عابدینی در پایان گفت: ما نباید وارد این مقوله‌ها شویم. هرچند گفته‌ام راجع به پرسپولیس حرف نمی‌زنم ولی این حق را دارم که از برانکو و بازیکنان پرسپولیس دفاع کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )