سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اعتقاد زیادی به بازی چرخشی درون دروازه ندارم و اگر نیاز باشد از برخی بازیکنان استفاده می‌کنیم و باید دانست سیستم چرخشی در تیم‌های ایرانی پاسخ منفی می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل لخویا قطر، اظهار داشت: لیگ قهرمانان آسیا را توانستیم با برد آغاز کنیم و برای بازی فردا آماده هستیم و مسئله‌ای که برای تیم ما مهم است این است که نسبت به این دیدار دید دیگری داشته باشیم و برد در بازی رفت نباید ما را مغرور کند و باید بدانیم در این دیدار نیز برنده‌ایم.

وی افزود: تیم حریف را نباید آسان بگیریم به این دلیل که از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کند و ما باید در مقابل این تیم ۹۰ دقیقه تمرکز کامل داشته باشیم البته شرایط خوبی را در تیم حاکم کرده‌ایم و در بازی فردا حضور هواداران تأثیر بسیاری دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که هر دو مربی اشاره به بازی متفاوت در دیدار فردا دارند خاطرنشان کرد: تیم حریف در آسیا شناخته شده است و بازیکنان خوب و حرفه‌ای دارد و ما مقابل این تیم نباید اشتباه کنیم و فضای کافی و ضربات ایستگاهی را به آنها ندهیم. باید بدانیم ما به معنای واقعی تیم خوبی هستیم و در بازی فردا همه بازیکنان با هم دفاع و حمله می‌کنند.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازیکنان جوان و آینده‌داری را در تیم می‌بینیم و در بازی گذشته ۹ بازیکن ما برای نخستین بار در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کردند و این نشان می‌دهد تیم ما جای پیشرفت دارد، البته این دوره از مسابقات برای ما بیشتر شناخت و کسب تجربه است و سقوط از مرحله گروهی موفقیت بزرگی به شمار می‌آید.

وی افزود: از بازی فردا نگرانی چندانی ندارم. ما باید بتوانیم هیجانات را کنترل کنیم همانطور که در بازی رفت این مسئله را به خوبی انجام دادیم و رمز پیروزی ما نیز همین تمرکز بود. بازیکنان ما استرس خاصی ندارند و بسیار با تجربه هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که در مرحله گروهی چه تیم‌هایی می‌توانند صعود کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه تورنمنت‌ها معمولاً هفته‌های آخر تیم صعود‌کننده مشخص می‌‌شود و هر کدام از این دیدارها برای ما مانند یک ماراتن هستند و الان زود است که بگوییم که چه تیم‌هایی می‌توانند صعود کنند.

گل‌محمدی درباره تاکتیک چرخشی در درون دروازه خاطرنشان کرد: اعتقاد زیادی درباره چرخشی ندارم و اگر نیاز باشد از دیگر بازیکنان استفاده می‌کنیم. چرخشی بازی کردن در تیم‌های ایرانی معمولاً پاسخ خوبی نمی‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.