اختلاف نظر فنی که بین مربی و سرمربی استقلال بوجود آمده منجر به جدایی موقت مجید صالح از کادر فنی آبی پوشان شده است. اتفاقی که ممکن است به جدایی قطعی وی ختم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صالح روز گذشته به تمرین استقلال رفت و البته خیلی زود محل تمرین را ترک کرد. برخی این خروج ناگهانی را دلیل وجود اختلاف بین صالح و مظلومی دانستند.

پیگیری های خبرنگار مهر در نهایت پیرامون این شایعه به اینجا رسید که سرمربی و کمک مربی استقلال در مواردی با یک دیگر اختلاف دارند و صالح به همین دلیل به تمرین استقلال نمی‌رود.

این اختلاف‌ها در مورد نوع تمرین دادن و تاکتیک‌ها و طراحی تمرین هم هست. در هر صورت به نظر می رسد تا رفع اختلافات در جلسه رودررو که نصرالله عبداللهی دنبال برقرار کردن آن است به تمرین نخواهد رفت و خواهان رسیدگی و رفع مشکلات شده است.

برخی علت این اختلاف‌ها را در این می دانند که پرویز مظلومی خیلی سریع انتخاب شد و او هم بسیار سریع با کمک هایش کار را شروع کرد و به این ترتیب نتوانست در همه امور به توافق و تفاهم نهایی برسد.

با این حال به نظر می رسد اختلاف نظر این دو آنقدر هست که منجر به جدایی مجید صالح از کادر فنی تیم فوتبال استقلال شود. هرچند نزدیکان و مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا این دو دوباره کنار یکدیگر به کارشان ادامه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.