سرمربی اتلتیکو مادرید هدف تیم را قرار گرفتن در بالاترین رتبه عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته بیست و ششم لالیگا رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو با یک گل شکست داد. تک گل این بازی را آنتوان گریزمن به ثمر رساند. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: مثل همیشه بازی کردیم اما این بار توانستیم به گل دست پیدا کنیم و با توجه به موقعیت هایی که داشتیم می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. پس از دقیقه ۲۰ بازی بهتر شدیم. فرناندو تورس و گریزمن نیز بازی خوبی ارائه دادند.

سرمربی رئال مادرید افزود: بازی در برنابئو برابر تیمی مهم با بازیکنانی خوب بود. با غرور شور و اشتیاق بازی کردیم. نتیجه اش را گرفتیم. هواداران می توانند یک بار دیگر به تیمشان افتخار کنند. تصور می کردم حریف همچون بازی های دیگر در این بازی نیز آزارمان دهد.

او در ادامه گفت: می دانستیم امکان پیروزی وجود دارد. بیان کردن احساس بازیکنانم سخت است. شکست نیز روزی فرا می رسد اما می خواهیم همیشه روی فرم باشیم. می خواهیم پیشرفت کنیم و حال و آینده ای بهتر بسازیم.

سیمئونه درباره شانس قهرمانی اتلتیکو گفت: بارسلونا خیلی خوب است و سخت است که در سه بازی شکست بخورد. ما به هدف خودمان یعنی قرار گرفتن در میان بهترین ها ادامه می دهیم. همه می خواهیم به بالاترین رتبه ممکن برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.