سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیم‌های ایرانی عملکرد بسیار خوبی در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا داشتند.

به گزارش ایسنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز پیگیری شد و برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم با تعریف و تمجید از تیم‌های ایرانی در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم‌های اماراتی را در ایران با قاطعیت شکست دادیم و ذوب آهن هم توانست با یک پیروزی خوب قطر را ترک کند.

او با اشاره به کیفیت بالای لیگ ایران گفت: این لیگ تنها به تقویت بیشتر نیاز دارد. تراکتورسازی توانست با قدرت خود الجزیره را در ایران شکست دهد. قلعه‌نویی ترکیب بسیار خوبی را برای این بازی انتخاب کرده بود. این نتیجه برای یک بازی بین‌المللی بسیار عالی است. تراکتور تیمی را در تبریز شکست داد که هزینه‌های هنگفتی را انجام داده است. شیخ منصور سرمایه‌گذاری زیادی روی این تیم کرده است.

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات مهدی تاج مبنی بر رایگان نبودن بازی این تیم با تراکتورسازی نیز تاکید کرد: در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم. باشگاه و سازمان لیگ در این‌باره تصمیم می‌گیرند. تنها باید از هوادارانی که ما را در بازی‌های گذشته تنها نگذاشتند تشکر کنم و فقط امیدوارم که هواداران حضور گسترده‌ای در بازی‌های آینده ما داشته باشند.

برانکو درباره حمایت علی دایی از مهدی طارمی و واکنش بهترین گلزن جهان به اتفاقات جام جهانی ۲۰۰۶ تاکید کرد: در این باره سوالی از من نپرسید. تنها می‌توانم از عملکرد تیمم تعریف کنم. به غیر از خالقی‌فر سایر بازیکنان ما سالم هستند. اینکه چه کسی چه چیزی می‌گوید اهمیت ندارد و وارد آن نمی‌شوم.

سرمربی پرسپولیس با سوء تفاهم خواندن اعتصاب بازیکنان این تیم افزود: اینکه بازیکنان به دنبال حق و حقوق خود باشند طبیعی است. جا دارد از طاهری مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که برای ایجاد ثبات در باشگاه تلاش ویژه‌ای را انجام داده است. مدیریت، ورزشگاه شهید کاظمی را تدارک دیده و تلاش زیادی را هم برای راه‌اندازی تیم "ب" پرسپولیس انجام داده‌اند. کارها زیاد و مسئولیت‌ها سنگین هستند. باید درک خوبی از وضعیت مدیران داشته باشیم.

برانکو با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس فردا فرصت استفاده از حق دموکراتیک خود برای رای دادن دارند اضافه کرد: البته از سازوکار و مقررات انتخابات اطلاعی ندارم و نمی‌دانم در چه مراکزی رای‌گیری صورت می‌گیرد. اما بازیکنان فردا فرصت کافی را برای این کار خواهند داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه این تیم در اردوی عمان نیز اظهار کرد: در حال مذاکره هستیم اما می‌خواهیم یک بازی دوستانه را انجام دهیم. فدراسیون عمان از پرسپولیس دعوت کرده و مفتخریم که مهمان آن‌ها باشیم.

او در پایان و در واکنش به اینکه تراکتورسازی در کوران مسابقه‌ها حضور دارد اما پرسپولیس بدون انجام بازی کماکان مشغول تمرین کردن است، گفت: این شرایط به نفع تراکتورسازی است و آن‌ها می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند. برای خودمان روشی را مشخص کرده‌ایم و در نظر داریم تا عید به موقعیت مناسبی دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.