تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری مقابل ازبکستان برای یازدهمین بار به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ازبکستان و ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) در دیدار نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان با برتری ۲ بر یک مقابل میزبان مسابقات به عنوان قهرمانی آسیا رسید.

در نیمه اول ابتدا تیم ازبکستان با گل دلشاد ارسالیف از تیم کشورمان پیش افتاد، اما با گلزنی قدرت بهادری و محمد کشاورز ورق به‌سود شاگردان ناظم‌الشریعه برگشت و آنها ۲ بر یک پیش افتادند.

شاگردان ناظم الشریعه در نیمه دوم دیدار مقابل ازبکستان نیز ابتکار عمل را در دست داشتند، اما نمی‌توانستند دروازه تیم میزبان را باز کنند تا اینکه ازبکستان با تغییر شیوه بازی روی به سیستم «پاور پلی» آورد. ازبکستان از این تغییر سیستم هم راه به جایی نبرد و تیم ایران با برتری ۲ بر یک مقابل ازبک‌ها قهرمان آسیا شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان دیدار مقابل ازبکستان را با ترکیب سپهر محمدی، حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، محمدرضا سنگ‌سفیدی و حسین طیبی آغاز کرد.

براساس این گزارش، تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا دست یافت که در دو دوره گذشته این رقابت‌ها در امارات و ویتنام به‌ترتیب به عناوین سوم و دوم دست یافته بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )