سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از عملکرد بازیکنام راضی‌ام چون آنان سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ایگور استیماچ پس از باخت تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای هر ۲ تیم نیز بازی سختی بود چون هر۲ آنها در دیدارهای گذشته خود علیرغم نمایش‌های زیبا نتوانسته بودند به نتیجه ایده‌آلی دست پیدا کنند و به همین دلیل فشار زیادی روی آنان بود.

وی افزود: بازی زیاد جالب نبود اما تیمی که اعتماد به نفس بیشتری داشت توانست به پیروزی برسد و تیم ما نیز در دقایقی پایانی و به دلیل اخراج موسی‌اُف کارش سخت شد اما ما اعتماد داشتیم که هر چقدر از زمان بازی می‌گذرد می‌توانیم خوب نتیجه بگیریم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: در این بازی اشتباهات فردی مانع پیروزی ما شد و مطمئناً پس از این نیز شرایط ما سخت‌تر می‌شود چون ما امیدوار بودیم که با گرفتن امتیاز از این بازی هم از فشار خارج شده و هم بار روحیه‌ای خوب گام به مسابقات آسیایی بگذاریم.

استیماچ در پاسخ به این سوال که کیفیت این دیدار را چطور ارزیابی کردید، گفت: ما می‌توانستیم خیلی بهتر از این نیز بازی کنیم و حتی نتیجه خوبی هم بگیریم اما اشتباهاتمان در برخی دقایق مسابقه این فرصت را از ما گرفت.

وی تصریح کرد: در فوتبال بعضی مواقع این اتفاق رخ می‌دهد که تیم‌ها علیرغم بازی خوب نمی‌توانند نتیجه بگیرند اما ما باید هر روز تمرین کنیم و سرمان را بلند نگه داریم و این کاری است که یک مرد ورزشی انجام می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تاکتیک تیمش برای این مسابقه گفت: ما به تراکتورسازی اجازه دادیم که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و با بازی دادن به رضا میرزایی که یک بازیکن جوان است سعی کردیم تا از سرعت او استفاده کنیم و به تراکتورسازی ضربه بزنیم.

استیماچ تأکید کرد: تراکتورسازان در این مسابقه خوب جاگیری کردند و اجازه کار را به ما ندادند و با تنها چیزی که می‌توانستند ما را تهدید کنند یعنی پرتاب‌های اوت توانستند دروازه ما را باز کنند.

وی با اشاره به مشکلات تیمش در روزهای گذشته گفت: ما مشکلات زیادی را سپری کردیم و چند بازیکنمان را نیز در این دیدار با خود به تبریز نیاورده بودیم، زمانی که چنین اتفاقی رخ می‌دهد نمی‌توان ۹۰ دقیقه پابه‌پای حریف جنگید ولی ما تلاش کردیم باهوش بازی کنیم و بازی را نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود در تیم سپاهان بازیکن‌سالاری وجود دارد، گفت: این چیزی نیست که مرا اذیت کند چون من به کشور شما آمده‌ام تا نتیجه خوب بگیرم و تلاش می‌کنم که با تمرین زیاد بتوانم خواسته‌های باشگاه را برآورده کنم.

استیماچ گفت: من در ابتدای فصل به اینجا نیامدم و تیم را با فکر خودم نبستم اما اگر به این روند خود ادامه دهیم مطمئناً می‌توانیم در روزهای آینده بهتر از این نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حبیب گردانی در این دیدار برای تیم‌تان بازی نکرد، گفت: گردانی در بازی آخر ما مقابل سایپا نیز نتوانست به طور کامل برای ما بازی کند و مصدومیتی جزئی داشت که در این دیدار نیز برای اینکه او را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم به میدان نفرستادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: از همه بازیکنانم راضی‌ام چون آنان تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند اما امسال شرایط فرق می‌کند و تیم برای قهرمانی نمی‌جنگد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.