مدافع قهرمانی رقابتهای فوتبال لالیگای اسپانیا در هفته بیست و چهارم این مسابقات به مصاف سلتاویگو رفت و این تیم را با بردی پرگل پشت سر گذاشت تا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا از ساعت ۲۳ روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف سلتاویگو رفت و در حالی که مثلث MSN را در خط حمله داشت این تیم را با حساب ۶ بر یک شکست داد.

نیمه نخست این بازی مهیج با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بارسلونا در دقایق ابتدایی روی ضربه کاشتی مسی و حرکات سوارز و نیمار چندین موقعیت را از دست داد و در ضد حمله هم سلتاویگو دو بار خطرساز شد که کلودیو براوو با واکنش های خود دروازه آبی اناری‌ها را بسته نگه داشت.

در دقیقه ۲۸ بازی لیونل مسی از روی ضربه کاشته به زیبایی دروازه سلتاویگو را گشود. بارسلونا بعد از این گل هم میدانداری کرد اما سلتاویگو روی یک هجوم خود توانست به ضربه پنالتی برسد و در دقیقه ۳۹ بود که جان گویدتی آن را به گل تبدیل کرد. این پنالتی را خود گویدتی از جوردی آلبا گرفته بود.

بارسلونا نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و در دقیقه ۴۷ روی حرکت انفرادی نیمار و پاس او به سوارز تیر دروازه سلتا توسط مهاجم اروگوئه ای به لرزه در آمد. بعد از اینکه اینیستا یک موقعیت تک به تک را خراب کرد در دقیقه ۵۹ بود که سوارز روی پاس دیدنی مسی دروازه سلتاویگو را گشود تا میزبان بار دیگر پیش بیفتد.

بعد از این گل بازی تا حدی در میانه میدان جریان داشت و سلتاویگو دو بار دست به ضد حملات خطرناک زد. بارسلونا در درقیقه ۷۴ به گل سوم خود دست یافت. حرکت انفرادی مسی و پاس او به نیمار با پاس عالی او برای سوارز همراه شد تا او در دهانه دروازه برای سومین بار دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه ۸۱ بازی بود که مسی در گوشه محوطه جریمه از مدافع حریف یک ضربه پنالتی گرفت و اتفاق ویژه این مسابقه در این لحظه رقم خورد. مسی پشت ضربه پنالتی ایستاد و در حالی که همه منتظر زدن گل دیگری از سوی او بودند مسی توپ را اندکی جلوتر از نقطه پنالتی انداخت تا سوارز از راه برسد و گلزنی کند. سوارز با این گل تعداد گل های خود را به عدد ۲۳ رساند تا بالاتر از رونالدوی ۲۱ گله قرار گیرد.

بارسلونا بلافاصله گل پنجم خود را هم به ثمر رساند. این بار نوبت به راکیتیچ رسید تا در دقیقه ۸۴ روی پاس سوارز گلزنی کند اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰ بازی نیمار روی پاس زیبای مسی گلزنی کرد تا مثلث MSN شبی فوق العاده را سپری کند.

بارسلونا هم انتقام شکست سنگین دور رفت برابر سلتاویگو را گرفت و هم با ۵۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کرد. این تیم یک بازی معوقه را نیز پیش روی دارد. تیم‌های اتلتیکو و رئال مادرید به ترتیب با ۵۴ و ۵۳ امتیاز دوم و سوم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.