دروازه‌بان تیم فوتبال نفت با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: خوشحالم که سهم کوچکی در این پیروزی داشتم.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که در دیدار تیمش برابر استقلال عملکرد درخشانی داشت درباره این بازی گفت: خوشحالم که استقلال را شکست دادیم و بیشتر از این خوشحالم که سهم کوچکی در این پیروزی داشتم. این پیروزی را به شهدای چوار تقدیم می‌کنم.

او درباره غیبتش در دو بازی گذشته برابر استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر و جام حذفی و اختلافش با منصوریان هم گفت: آن زمان اشتباه کردم و به عنوان کسی که ۱۰ سال در نفت بازی کردم نباید چنین واکنشی نسبت به سرمربی می‌داشتم. در آن دو بازی تصمیم کادر فنی بر آن بود که بازی نکنم.

دروازه‌بان نفت درباره شعارهای استقلالی‌ها علیه وی در طول بازی هم گفت: چون گفته بودند که قرار است به پرسپولیس بروم هواداران استقلال ناراحت بودند. خدا به من لطف داشته که اینقدر زیر ذره‌بین هستم. البته هواداران استقلال شعارهای رکیکی علیه من می‌دادند. منصوریان پس از بازی با من صحبت کرد و من را دلداری داد.

او ادامه داد: هر بازیکنی آرزو دارد به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس برود. امسال قرار بود به پرسپولیس بروم اما کادر فنی نخواست که این انتقال صورت بگیرد. به هر حال من هم برای نفت سنگ تمام گذاشتم و حالا که جام حذفی و آسیا را از دست داده‌ایم می‌خواهیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از لیگ برتر بگیریم.

در ادامه خبرنگاری از بیرانوند پرسید که آیا دستکش‌هایش در بازی با استقلال قرمز بوده؟ که وی پاسخ داد: نمی‌دانم قرمز است یا نارنجی. به این چیزها توجهی نمی‌کنم که برایم حاشیه درست شود. هر بازیکنی دوست دارد بالاخره یک جا خودش برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. من هم می‌خواستم به جایی بروم که آینده داشته باشد و به همین دلیل پرسپولیس را انتخاب کردم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باز هم اذعان می‌کند که استقلالی است گفت: من هیچ وقت نگفتم که استقلالی‌ام. یک بار منصوریان مصاحبه کرده بود و گفته بود همه می‌دانند بیرانوند استقلالی است. من استقلال و پرسپولیس را دوست دارم اما نمی‌گویم که طرفدار کدام هستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )