علیرضا بیرانوند به هنگام ورود به زمین با واکنش طرفداران تیم فوتبال استقلال روبرو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های نفت و استقلال در حالی از ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه آغاز خواهد شد که تماشاگران پشت درهای ورزشگاه دستجردی در حال ورود به استادیوم هستند. ترافیک نیمه سنگینی نیز پشت درهای ورزشگاه تختی دیده می‌شود.

* بازیکنان دو تیم برای بازدید از وضعیت چمن ورزشگاه تختی وارد زمین شدند که در این لحظه طرفداران تیم استقلال به شدت نسبت به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران واکنش نشان دادند. آنها از اینکه وی قصد داشت در تعطیلات نیم‌فصل به پرسپولیس برود ناراحت بودند و بیرانود را هو کردند.

* فرشید اسماعیلی که امروز در فهرست ۱۸ نفره تیم استقلال حضور ندارد با لباس شخصی از کنار زمین نحوه گرم کردن تیمش را تماشا کرد.

* ایمان مبعلی هافبک سابق تیم استقلال و کنونی نفت تهران مورد تشویق طرفداران آبی‌پوش قرار گرفت و به سمت آنها رفت و به ابراز احساساتشان پاسخ داد.

* سیدجلال حسینی که امروز به دنیا آمدن فرزند دوم خود را جشن گرفته بود مورد استقبال هم‌تیمی‌ها و همچنین تعدادی از بازیکنان استقلال قرار گرفت. سیدمهدی رحمتی و عمران‌زاده وقتی سیدجلال را دیدند تولد دومین فرزند وی را تبریک گفتند.

* دیدار دو تیم از ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.