هرچه پرسپولیس بیشتر به صدر جدول نزدیک می شود، حاشیه های بیشتری برای این تیم می سازند.

میثم بهرامی- خبرگزاری خبرآنلاین / پرسپولیس از یک شروع ناامید کننده در ابتدای فصل، در حال رسیدن به پایانی درخشان و فوق العاده است. تیمی که اول فصل جزو ضعیف ترین تیم ها بود و بدترین نتایج ممکن را می گرفت، حالا تبدیل به تهدیدی برای صدرنشینان شده است. تیم برانکو به رده سوم جدول رسیده و فاصله زیادی با صدر جدول ندارد. این در حالی است که آن ها تا همین چند ماه قبل به اندازه ای ضعیف نتیجه گرفته بودند که خوش بین ترین هوادارانشان هم امیدی به کسب سهمیه آسیایی نداشتند.

حالا پرسپولیس یکه تازی می کند و هرچه این تیم به صدر جدول نزدیک تر می شود، حاشیه های بیشتری برایش درست می شود. یکی از بدترین حاشیه های ممکن، شایعه دوپینگ سه بازیکن پرسپولیس بود. انتشار شایعه دوپینگ سه بازیکن تیم بزرگ تهرانی، خیلی زود دهان به دهان چرخید و همه اهالی فوتبال متوجه آن شدند.

همان افرادی که شایعه را درست کرده بودند، به گوش اهالی فوتبال رساندند که منظورشان سه بازیکن پرسپولیس است. اما این شایعه خیلی زود تکذیب شد و باشگاه پرسپولیس هم گفت که از شایعه سازان شکایت می کند. یکی دو روز بعد شایعه حضور برانکو در تیم ملی بر سر زبان ها افتاد. این شایعه دقیقا زمانی پخش شد که کارلوس کروش استعفای خود را به تاریخ ۱۱ اردیبهشت تقدیم رئیس فدراسیون کرد و گفت که در حمایت از علی کفاشیان این کار را انجام داده است.

در حالی که خود کروش گفته بود تا ۱۱ اردیبهشت در تیم ملی می ماند، اما شایعه سازان اعلام کردند که به زودی برانکو جانشین کروش می شود. برانکو البته سابقه سرمربیگری در تیم ملی را دارد و با جو تیم ملی ایران غریبه نیست. اما هر عقل سلیمی می داند که او در این شرایط که توانسته پرسپولیس را از فرش به عرش برساند، حاضر نیست این تیم خوب و آماده را رها کند و به تیم ملی برود. آن هم تیم ملی که فعلا سرمربی بزرگی چون کروش دارد.

حاشیه های این روزهای پرسپولیس باعث شده برانکو، اتفاقی بودن آن ها را از ذهن خارج کند و به این نتیجه برسد که افرادی می خواهند مانع موفقیت پرسپولیس شوند و به همین دلیل این شایعات را می سازند. او امروز در حاشیه تمرین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به تیم ملی بروید؟ گفت: «نمی دانم درمورد چه چیزی حرف می زنید. تمام تمرکز من روی پرسپولیس است و به چیز دیگری فکر نمی کنم. شایعه حضور من در تیم ملی مثل شایعه دوپینگ سه بازیکن پرسپولیس است. با این شایعات می خواهند تمرکز ما را به هم بریزند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.