کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای های خود را در خصوص تیم های لیگ دسته اول صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان روز ۱۲ بهمن برگزار و از سوی مهرداد خادمی، مربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به کمک داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند ۵ ماده ۶۶ به توبیخ کتبی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و تذکر برای تیم شهرداری اردبیل

مسابقه تیم های شهرداری اردبیل و داماش گیلان روز ۶ بهمن ماه برگزار شد. به دلیل پرتاب یخ به داخل زمین و مضروب شدن کمک داور بازی از سوی تماشاگران تیم شهرداری اردبیل، این تیم به تذکر و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

جریمه و محرومیت برای سرمربی و بازیکن فولاد یزد

مسابقه دو تیم فولاد یزد و گل گهر سیرجان انجام شد. تیم فولاد یزد به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. محمدرضا شیردل، سرمربی تیم فولاد ید نیز به دلیل اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد با توبیخ کتبی محکوم وباید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

گفتنی است، نعمت اله بخشی پور نیز به دلیل امتناع از خروج از زمین که سبب وقفه در بازی شد و همچنین اهانت به داور بازی، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مجید علیان، مربی تیم گل گهر سیرجان نیز بخاطر اعتراض به داور که از بازی اخراج شد، باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ضمن اینکه از سوی کمیته انضباطی با توبیخ کتبی مواجه شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.