مصدومیت بازیکنان خط دفاع بایرن می‌تواند به تمام رویاهای پپ گواردیولا برای قهرمانی اروپا در آخرین روزهای حضورش در مونیخ پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتشار خبر مصدومیت سنگین هولگر باداشتوبر در تمرین روز گذشته بایرن، باعث شد تا رسانه‌ها وضعیت حاد صدرنشین بوندس‌لیگا را از نظردفاعی مورد تحلیل و ارزیابی قراردهند.

عمده مطبوعات آلمان در گزارش‌های که امروز منتشرکردند، به این موضوع اشاره داشتند که بعد از مصدومیت سنگین خاوی مارتینز و جروم بواتنگ، بایرنی‌ها دو مدافع میانی درجه یک خود را از دست دادند.

سپس برای ادامه راه امید به هولگر باداشتوبر در قلب دفاع داشتند که وی نیز گرفتار شد.

اکنون از جمع مدافعان میانی قدیم تیم، مهدی بن‌عطیه باقیمانده که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته و به تمرینات بازگشته است. او اکنون مجبور است چندین هفته تمرین کند تا به شرایط لازم برای حضوردر ترکیب برسد.

از طرفی سردار تاسکی، خرید دقیقه ۹۰ مونیخی‌ها در بازار نقل و انتقالات زمستانی، هنوز به مرز آمادگی نرسیده و مشخص نیست چه زمانی با تیم به هماهنگی برسد.

با توجه به این وضعیت، به نظر می‌رسد بایرن در دوره حضور ۳ ساله گواردیولا در مونیخ، بدترین و سخت‌ترین شرایط را از نظر دفاعی در حال تجربه است.

بحرانی که ممکن است منجر به ایجاد ضعف در قلب دفاع تیم مونیخی شده و حتی حذفی از ادامه حضور لیگ قهرمانان را به همراه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.