سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بین بازیکنان راه‌آهن در تمرین امروز سوءتفاهمی پیش آمده بود که پس از توضیح دادن این مسئله برطرف شد.

سعید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اعتراض برخی بازیکنان راه‌آهن و ممانعت آنها از تمرین اظهار داشت: مشکل خاصی نبود. یک سوءتفاهمی پیش آمده بود که با بازیکنان صحبت کردیم و موضوع برطرف شد. برخی بازیکنان فکر می‌کردند که در پرداختی‌هایی که انجام شده بود نام آنها از لیست خط خورده بود. در حالی که اینگونه نبود و به خاطر برخی مشکلات بانکی در لیست بعدی قرار گرفته بودند.

وی ادامه داد: بهادر عبدی و ابراهیم کریمی به عنوان بزرگان تیم و نماینده بازیکنان توضیحاتی دادند که ما هم آنها را قانع کردیم. موضوع خاصی نبود بلکه یک سوءتفاهم بود که این مسئله برطرف شد.

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به اینکه برخی‌ها نمی‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد، گفت: ما به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم که حواس‌شان را بیشتر جمع کنند. چرا که در نیم‌فصل دوم حواشی در کنار تیم خواهد بود. پرداختی‌های ما در حد عرف بوده و از تیم‌های مدعی دیگر هم بیشتر بوده است اما برخی‌ها نمی‌خواهند راه‌آهن نتیجه بگیرد و به همین دلیل به این مسائل دامن می‌زنند.

رمضانی تاکید کرد: برخی‌ها می‌خواهند به راه‌آهن لطمه بزنند. نمی‌دانیم چگونه خبرها به بیرون درز پیدا می‌کند. هنوز بازیکنان سر تمرین بودند که این اخبار منعکس می‌شود. خوب نیست چنین اتفاقاتی در تیم بیفتد. باید کاری کنیم که مالک برای ادامه کار دلگرم شود نه اینکه فراری‌اش بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.