بوشهر - نایب رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: سیزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته ۳ فوتسال بانوان کشور به میزبانی کنگان آغاز شد.

زهره خلیفه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته ۳ بانوان کشور با حضور ۱۵ تیم به میزبانی باشگاه فجر کنگان از امروز آغاز شد که رقابت‌ها در قالب چهار گروه برگزار می‌شود.

وی به نتایج روز نخست این مسابقات اشاره کرد و افزود: تیم حامی مازنداران در مقابل استقلال ساری با نتیجه یک - یک به پایان رسید و تیم فجر کنگان با نتیجه پنج بر یک مقابل زرند کرمان به برتری دست یافت.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر خاطرنشان کرد: در گروه «الف» تیم‌های عمادالنظام فردوس مشهد، شمال شرق تهران، بانوان الشتر لرستان و بیست البرز حضور دارند.

وی ادامه داد: در گروه «ب» نیز تیم‌های حامی مازندران، فجر کنگان، هیئت فوتبال زرند و استقلال ساری حضور دارند.

خلیفه با اشاره به حضور تیم‌های البرز زنجان، دهیاری کرج، دانشگاه آزاد رودان و خلیج فارس فلاورجان در گروه «ج»، گفت: در گروه «د» نیز تیم‌های طلایی پوشان۹۰ بابل، هیئت فوتبال همدان و متین فرخ شهر حضور دارند.

وی یادآور شد: این مسابقات از امروز آغاز شده است و تا روز دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گفته نایب رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر، چهار تیم برتر به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند و تیم‌های پنجم تا هشتم نیز برای فصل آینده در لیگ دسته سوم باقی می‌مانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.