یوونتوس توانست برنده دیدار حساس با ناپولی در فینال اسکودتو شود.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و پنجم لیگ ایتالیا با برگزاری یک دیدار حساس بین یوونتوس و ناپولی تیم‌های دوم و اول جدول در تورین برگزار شد که خیلی‌ها از این دیدار به عنوان فینال اسکودتو یاد کردند.

این دیدار از اهمیت بسیار بالایی برای دو تیم برخوردار بود و هیچ تیمی دوست نداشت در این دیدار بازنده شود چرا که این بازی به نوعی بازی ۶ امتیازی برای دو تیم بود.

یوونتوس در این بازی، کیه لینی، لمینا، مانژوکیج، آساموا و کاسرس را در اختیار نداشت و از طرف دیگر تیم ناپولی فقط آلبرتو گراسی را برای این بازی در اختیار نداشت و با تمام بازیکنان خود به مصاف یوونتوس در تورین رفت.

یوونتوس که هفته دیگر در لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ در غیاب کیه لینی به میدان خواهد رفت، با این ترکیب پا به مسابقه گذاشت: بوفون، لیخت اشتاینر، بونوچی، بارزالی، اورا، پوگبا، خدیرا، کوادرادو، مارکیزیو، دیبالا، موراتا.

در طرف دیگر ناپولی تیم خوب این فصل نیز با هدایت ساری با این ترکیب به استقبال این بازی آمد: رینا، هایساج، آلبیول، کولیبالی، غلام، آلان، جورجینیو، همشیک، کایخون، ایگواین، اینسینیه.

حساسیت بالای بازی باعث شده بود تا دو تیم در نیمه نخست تحت فشار زیادی پای به مسابقه بگذارند. البته ایگوآین و دیبالا هر دو فرصت‌هایی در نیمه نخست برای گلزنی به دست آوردند که از دست دادند.

این دیدار تا اواخر بازی در دقیقه ۸۸ گلی نداشت تا اینکه سیمونه زاتزا توانست گل ارشمندی برای یووه به ثمر برساند که ممکن است سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد.

در دیگر دیدار فروزینون با نتیجه ۲ بر یک امپولی را شکست داد و دیدار کیه وو ورونا و ساسولو با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سایر دیدارهای این هفته یکشنبه برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.