چلسی موفق شد با برتری ۵ بر یک برابر نیوکاسل قبل از جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان به برد باارزشی دست یابد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس عصر امروز با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن چلسی که سه‌شنبه این هفته باید در لیگ قهرمانان در پاریس به دیدار پاری سن ژرمن برود، در خانه پذیرای نیوکاسل بود.

دیدار رفت دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده بود ولی این بار بازیکنان چلسی شروع طوفانی داشتند و در دقیقه ۵ با گلزنی دیگو کاستا بهترین گلزن خود در این فصل از حریف خود پیش افتادند. چند دقیقه بعد نوبت به پدرو رسید تا از فرصتی که برای حضور در ترکیب ثابت یافته است استفاده کند و گل دوم را به ثمر برساند.

چلسی در دقیقه ۱۷ با گلزنی ویلیان برزیلی برتری خودش را به حریف دیکته کرد تا بتواند نیمه نخست را با نتیجه‌ای خوب به پایان ببرد. در نیمه دوم، باز هم این چلسی بود که سوار بر بازی بود و توانست نمایش خوبی داشته باشد. فابرگاس با یک پاس زیبای در عمق، پدرو را پشت مدافعان صاحب توپ کرد و این بازیکن دومین گل خود و چهارمین گل چلسی را به ثمر رساند تا درخشش بازیکنان اسپانیایی تثبیت شود.

این پایان کار نبود و در ادامه برتراند ترائوره بازیکن جوان چلسی موفق شد گل پنجم تیمش را نیز به ثمر برساند. در این صحنه همکاری آسپلیکوئتا با هازارد باعث شد تا ترائوره که به جای کوستا به زمین آمده بود گل پنجم را برای آبی‌پوشان لندن به ثمر برساند.

البته آندره تاوسند در دقیقه پایانی یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به سود چلسی به پایان برسد و این تیم در رده دوازدهم قرار گیرد.

چلسی در بازی بعدی خود به مصاف ساوت همپتون در لیگ خواهد رفت ولی قبل از آن باید برابر پاری سن ژرمن به میدان برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.