برترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی با حمایت از جان تری عنوان کرد، چلسی باید هر طور شده قرارداد تری را تمدید کند در غیر این صورت او را با بلیت شخصی با احترام نزد خود به نیویورک خواهد آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، تمدید قرارداد جان تری کاپیتان متعصب چلسی با این تیم به موضوعی داغ تبدیل شده است. هرچند این بازیکن عنوان کرده نمی‌خواهد اظهارنظری درباره تمدید قراردادش کند ولی به نظر می‌رسد باشگاه چلسی تمایل چندانی به تمدید قرارداد با کاپیتان محبوب خود ندارد.

فرانک لمپارد درباره تمدید قرارداد تری با چلسی گفت: باشگاه باید قطعا قرارداد تری را تمدید کند. واضح است که تری می‌خواهد در چلسی بماند و توانایی این کار را هم دارد. او دوست من است ولی صرف نظر از دوستی‌مان باید بگویم که او از لحاظ فوتبالی بهترین گزینه برای چلسی است و از دست دادن این بازیکن کار اشتباهی است. او در هر بازی با تمام قلب خود به میدان می‌رود و الگو و انگیزه‌ای برای بازیکنان جوان محسوب می‌شود.

لمپارد در ادامه گفت: تری از جمله بازیکنانی است که شما در هر باشگاهی به او نیاز دارید. او بهترین مدافعی است که در کنارش بازی کرده‌ام. اگر چلسی اشتباه کند و قرارداد او را تمدید نکند، او را شخصا با هواپیما نزد خود می‌آ‌ورم.

لمپارد در پایان درباره موضوع حضور ژوزه مورینیو در منچستریونایتد گفت: من با ژوزه زیاد صحبت نکردم و فقط وقتی او از چلسی اخراج شد، چند کلامی با او صحبت کردم و با این حال باید بگویم که او مربی بزرگی است و بیکار نمی‌ماند و دیر یا زود به باشگاهی بزرگ می‌رود. مورینیو قطعا می‌تواند فشار کار موجود در منچستر را مدیریت کند و در این تیم موفق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.