رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: پیگیری‌هایی انجام دادیم تا مشخص شود نامه فدراسیون فوتبال به پلیس مهاجرت چطور و از طریق چه منبعی از فدراسیون خارج شده است.

محمدحسین حمیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: امروز خبری مبنی بر اینکه نامه‌ای از فدراسیون فوتبال درباره نحوه کار کی‌روش در ایران منتشر شد که این مسئله نیاز به توضیح دارد. این مسئله طبق روال عادی فدراسیون فوتبال بود و به همین دلیل نامه‌ای به اداره اتباع خارجی ارسال کردیم که هفدهم همین ماه این کار انجام شد تا بتوانیم مجوز فعالیت کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی را برای یک سال دیگر تمدید کنیم.

وی ادامه داد: این اقدام انجام شد و به همین دلیل امروز هم نامه‌ای به اداره پلیس مهاجرت زدیم تا ویزای کی‌روش را چند بار ورود و چند بار خروج کنیم و این مسائل از کارهای عادی در فدراسیون فوتبال است. این نامه امروز در خبرگزاری فارس منتشر شد و موضوع خاصی هم نبود، اما حساسیتی در این باره به وجود آمد.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به همین دلیل، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال دستور پیگیری این مسئله را داد و برای خود اسدی هم این موضوع جای سؤال دارد که چطور این نامه و از طریق چه منبعی از فدراسیون فوتبال خارج شده است، به همین دلیل طبق دستور اسدی به حراست فدراسیون فوتبال پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شد و حتی به سرنخ‌هایی هم رسیدیم. امیدوارم در آینده، دیگر شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشیم تا خللی در کارهای فدراسیون فوتبال پیش نیاید و سوءتفاهمی هم درست نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.