معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: به منظور توسعه فعالیت های گردشگری، مدیریت بازسازی ایستگاه ها امری ضروری است که با ارتقای ساختار تشکیلاتی نمایندگی راه آهن در استان البرز این امر برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزرای تسنیم از کرج، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز، کاوه حدادپور در اولین جلسه کارگروه توسعه گردشگری این استان اظهار کرد: به منظور توسعه فعالیت‌های گردشگری، گسترش ایستگاه راه آهن کرج، افزایش سهمیه بلیت در مقاصد مختلف و ومدیریت بازسازی ایستگاه ها و... امری ضروری است.

وی همچنین بر افزایش تعداد اماکن تفریحی و گردشگری و همچنین ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران نوروزی تأکید کرد و گفت: با نزدیکی فصل تابستان کارگروه «کارگروه توسعه گردشگری» برنامه‌ریزی‌های مستمر و قابل قبولی را هدف‌گذاری کرده است تا میزبانی گردشگران بیشماری را که هر ساله از این استان تردد می کنند به نحو مطلوب تری انجام دهد.

حدادپور به افزایش و ارتقای سطح خدمات گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه از تمام مراکز اقامتی و پذیرایی خواسته‌ایم تا بیش از هر زمان دیگر نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ظرفیت‌های گردشگری و طبیعت گردی استان، آثار تاریخی بی‌شماری شناسایی شده که در کنار ظرفیت های گردشگری طبیعی، سلامت و... ویژگی‌های منحصر به فردی را برای گردشگران ایجاد می کند.

این مسئول از اعضای کارگروه ستاد تسهیلات تابستانی خواست تا با تلاش و کوشش در خدمت رسانی و تأمین رفاه مسافران و گردشگران گام بردارند.

وی با بیان اینکه در تابستان با دو دوره سفر قبل و بعد از ماه مبارک رمضان روبرو خواهیم بود، گفت: در طول ایام سفر آنچه بیشتر در ذهن مسافران ماندگار می شود، نحوه برخورد با مسافران است.

نظارت بر بهداشت مراکز بین راهی مسافران، فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم برای اسکان مسافران و سهولت در تردد و... از دیگر موضوعاتی بود که این مسئول بر آن تأکید کرد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی در استان البرز بر ضرورت بهره مندی از پتانسیل های این حوزه جهت رونق صنعت کردشگری تأکید کرد و گفت: به همین منظور برگزاری اولین جشنواره هلو و شلیل با توجه به اینکه باغداران این استان در تولید محصول هلو و شلیل مقام اول کشور را به خود اختصاص داده‌اند تابستان امسال در استان البرز برگزار می شود.

در این جلسه به صورت همزمان دو کارگروه «توسعه گردشگری» و «ستاد تسهیلات تابستانی» تشکیل شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.