هافبک ملی‌پوش نفت تهران معتقد است که پیشنهادهای تیم‌های دیگر روی عملکرد بازیکنان این تیم تأثیری نداشته است.

وحید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، درباره وضعیت تیمش اظهار کرد: نفت وضعیت خوبی دارد و بازیکن‌های مصدوم شرایط بازی را پیدا کرده‌اند. با تمام وجود تلاش می‌کنیم که به لیگ برگردیم و همان شرایط سال قبل را برای تیم به‌وجود بیاوریم.

وی درباره نتایج این فصل نفت بیان کرد: کمی بدشانس بودیم، همان موقعیت‌هایی که فصل گذشته گل می‌شد امسال با بدشانسی از دست می‌روند و تیمی که ۶-۵ مصدوم داشته باشد تا بخواهد به شرایط سابق برگردد وقت می‌برد.

امیری درباره اینکه برخی‌ها عقیده دارند پیشنهاد‌های تیم‌های دیگر برای جذب بازیکنان نفت آنها را هوایی و وسوسه کرده است، گفت: نه، این موضوع در فوتبال حرفه‌ای همیشه وجود دارد و به‌ نظرم تاثیری روی نتیجه‌گیری ما نداشته است.

این ملی‌پوش لرستانی درباره بازی با استقلال تهران اظهار کرد: آنها برای صدر می‌جنگند و ما برای اینکه به جمع مدعیان برگردیم و بدون شک بازی سختی در انتظار دو تیم است.

وی درباره اینکه مسئولان باشگاه نفت اعلام کرده‌اند بازی با استقلال آخرین حضورش در این تیم است، تأکید کرد: فعلا چیزی معلوم نیست و نمی‌دانم مقصد بعدی‌ام کجاست! فقط می‌دانم که باشگاه برای ترانسفر من در حال مذاکره است. ۳ ماه از قراردادم باقی مانده و باشگاه تصمیم‌گیرنده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.