سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: محسن ایران نژاد قراردادش را به صورت پزشکی فسخ کرده است.

سعید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌های فرهاد کاظمی در مورد اینکه بدون فسخ قرارداد محسن ایران‌نژاد، راه‌آهن عاشوری را جذب کرده و حضور این بازیکن در بازی امروز خلاف قانون بوده، به همین خاطر نتیجه سه بر صفر به نفع سیاه‌جامگان اعلام خواهد شد، گفت: با احترام به کاظمی، اعلام می‌کنم قرارداد ایران نژاد فسخ پزشکی شده است. تمام مدارک این مسئله هم موجود است. وقتی یک نفر قراردادش فسخ پزشکی می‌شود، می‌توان به جای او یار جدیدی گرفت. این فسخ عادی نبوده که نیاز به امضای دو طرف داشته باشد.

وی افزود: در این شرایط، شما مدارک پزشکی را به کمیته پزشکی ارائه می‌دهید و آنها درخواست را به دبیر فدراسیون اعلام می‌کنند، سپس دبیر پرونده را به کمیته پزشکی ارجاع می‌دهد و آنها با بررسی مدارک، اگر درخواست درست بود، بازیکن را از لیست خارج می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند فرد جایگزین را جذب کنید. ما هیچ کار غیرقانونی نکردیم و در مورد ایران‌نژاد این اتفاقات افتاده است.

سرپرست راه‌آهن در ادامه تأکید کرد: بنده فقط از این موضوع متأثر شدم که چرا اخبار تیم ما به مربی حریف رسیده است. باید مراقب اتفاقات داخلی خودمان باشیم تا اخبار تیم درست یا غلط به مربی حریف نرسد. این توضیحات را از این بابت بیان می‌کنم که خیال همه راحت شود، والا ما خودمان نگرانی از این بابت نداشتیم و می‌دانیم که کار قانونی انجام دادیم. هیچ تخلفی صورت نگرفته و این مدارک را هم می‌توانیم ارائه دهیم. شهبازی مسئول نقل و انتقالات لیگ خیلی روی این مسائل حساس است و کاملا این موارد را بررسی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.