سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: خیال‌مان از تثبیت در لیگ برتر راحت است و اگر در ادامه مسابقات کمی با دقت باشیم حتی می‌توانیم جایگاه‌مان را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با ملوان در خصوص این دیدار اظهار کرد: بازی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود. زمین صاف و بسیار خوب گسترش فولاد امکان ارائه فوتبال تاکتیکی را به تیم‌ها می‌دهد.

وی افزود: در نیمه دوم با توجه به اینکه دو گل از حریف جلو بودیم بازیکنانم ناخودآگاه به بازی تدافعی روی آوردند. در مجموع از عملکرد همه آن‌ها رضایت دارم ولی معتقدم این برد متعلق به مدیرعامل باشگاه است چرا که آقای سمندر دیروز با بازیکنان صحبت کرد و به آنان روحیه داد.

کمالوند در ادامه با قدردانی از هوادارانی که امروز از این بازی استقبال کرده بودند گفت: اگر در بازی‌های باقیمانده هم هواداران ما را حمایت کنند نتایج ما خیلی بهتر می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها احتمال دارد تا پایان فصل تمام بازی‌های خانگی‌مان رایگان شود.

وی با تمجید از عملکرد خوب داود نوشی صوفیانی دروازه‌بان این تیم گفت: من به این دروازه بان اعتماد دارم و فصل گذشته هم داود در تمامی بازی‌ها درون دروازه ایستاد. همچنین امروز داریوش شجاعیان یکی از خوب‌های ما بود. او در سه پست برایمان بازی کرد و یقینا اگر شجاعیان روی فرم باشد می‌تواند در تمامی پست‌های خط هافبک و حمله بازی کرده و بهترین نمایش را از خود نشان دهد.

کمالوند در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود چرا هواداران گسترش فولاد امروز علیه مدیریت باشگاه تراکتورسازی شعار دادند گفت: هیجان بازی به حدی بالا بود که این شعارها را من متوجه نشدم ولی بهتر است هواداران تنها تیم خودشان را تشویق کنند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در رابطه با بازی هفته آینده این تیم مقابل استقلال تهران گفت: استقلال تیم بزرگی است و ما بازی بسیار دشواری مقابل این تیم داریم. معتقدم پرسپولیس و استقلال شانس اول قهرمانی هستند ولی ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی مقابل استقلال از آبروی فوتبال آذربایجان دفاع کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گسترش فولاد تیم بسیار خوبی است و اگر این تیم برای فصل بعد حفظ شود و تنها چند بازیکن خوب به آن اضافه کنیم گسترش فولاد فصل آینده می‌تواند یک سهمیه آسیایی کسب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.