سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه می‌توانیم تا پایان فصل امتیازات لازم را کسب کنیم، گفت: راه آهن قطعاً در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پس از تساوی مقابل سیاه جامگان در نشست خبری با بیان این مطلب افزود: بازی با توجه به شرایطی که دو تیم داشتند، کیفیت لازم را نداشت اما حداقل امتیاز برای تیم حریف بهتر بود و اگر ما بدون استرس بازی می کردیم و از دو موقعیت خودمان به نحو احسن استفاده می کردیم، مطمئناً ۳ امتیاز این بازی به ما می رسید.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم هم بازی در اختیار ما بود و چند موقعیت داشتیم اما متاسفانه با بدشانسی آن را از دست دادیم و فکر می کنم در بازی بعدی‌مان که در خارج از خانه است، می توانیم به ۳ امتیاز دست پیدا کنیم. زیرا ما همیشه بیرون از خانه امتیازات لازم را به دست آورده ایم.

وی در خصوص صحبت های فرهاد کاظمی در مورد محسن ایران نژاد نیز گفت: در جریان صحبت های سرمربی سیاه جامگان نیستم اما وقتی برای یک بازیکن آی دی کارت صادر می شود که بتواند برای تیمش بازی کند، به این نتیجه خواهیم رسید که مشکلی برای تیم وجود نخواهد داشت و سازمان لیگ با علم به اینکه این بازیکن بدون مشکل قرارداد بسته است، برای او آی دی کارت صادر کرده است.

سرمربی راه آهن تهران در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در لیگ برتر باقی خواهد ماند، یا خیر؟ گفت: ما قطعاً در لیگ باقی خواهیم ماند و بازیکنان این توان را دارند که در بازی های باقی مانده نتیجه لازم را کسب کرده و سال آینده نیز در لیگ برتر حضور داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.