سرمربی تیم ملی فوتبال گفت:بدون حمایت مسئولان رسمی هیچ آینده ای نمی توان برای موفقیت قائل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: من نگفتم ساعت ۹ جلسه داریم. از شما خبرنگاران عذرخواهی می کنم اگر امروز معطل شدید. همانطور که گفتم جلسه امروز برای این بود که بگویم مشکلی با کفاشیان نداریم. همان طور که همه می‌دانند هیچ کاری را نمی توان انجام داد و فقط می‌توانیم این مسیر را باز کنیم تا آخر این دوره مقدماتی تا بتوانیم به اهداف مان برسیم. بدون حمایت مسئولان رسمی هیچ آینده ای نمی توان برای موفقیت قائل شد.

وی ادامه داد: در طبقه سوم مرا نمی‌خواهند و اگر بمانم پولی به فوتبال نمی رسد.

کی‌روش در ادامه اظهاراتش توضیح داد:‌ من درخواست استعفایم را تقدیم به مسئولان کردم و الان زمانی است که برخی می‌توانند به گزینه‌های مدنظرشان فکر کنند.

وی افزود: خود شما ببینید که در سه سال گذشته عمده مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کردید، به دلیل تحریم‌ها و مشکلات مالی بود و ما با این مشکلات روبرو بودیم. اما به صورت غیرمترقبه شاهد بودیم مبالغ هنگفتی از سوی شهرداری و شورای شهر که نمی‌دانیم منبع آن کجاست، برای تیم امید دریافت شد و این تیم اردوهای خوبی هم برگزار کرد. حتی لیگ هم متوقف شد تا آنها بتوانند تمرین کنند و مشکل خاصی وجود نداشت. حتی افرادی مثل قلعه‌نویی و فرکی هم شکایتی نکردند اما تیم ملی در راه آماده‌سازی برای جام جهانی و جام ملت‌های آسیا همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد. کفاشیان هم اگر می‌توانست این حمایت‌ها را دریافت کند این مشکلات را نداشتیم پس نتیجه می‌گیریم که مشکل شخص کی‌روش است.

وی ادامه داد: دورانی را یادتان هست که فردی رئیس شد و وظیفه‌اش این بود که مرا عصبی کند تا کار را رها کنم اما یک بار برای همیشه می‌گویم که چون آدم خوبی هستم و قلب مهربانی دارم درها را باز می‌گذارم تا گزینه‌ها انتخاب شوند تا افرادی که صلاح می‌دانند سر کار بیایند. اما بعد از آن باید از تیم ملی حمایت شود. اما شفاف این موضوع را بررسی کنیم که گزینه‌ای هست و آن هم آزار رساندن به تیم ملی.

سرمربی تیم ملی درباره هجوم مردم به صفحه منتسب به رئیس‌جمهوری در صفحات مجازی که خواستار باقی ماندن کی‌روش در تیم ملی هستند، اظهار داشت: یک بار برای همیشه می‌گویم که نمی‌خواهم تیم ملی به خاطر من آسیب ببیند. من عاشق ایران و مردم این کشور هستم. اما بعد از ۵ سال حضور در ایران بهترین تصمیم این است که به فوتبال ایران کمک کنم تا مسئولان آزادانه تصمیم بگیرند.

کی‌روش در پایان درباره اینکه پاسخ رئیس فدراسیون فوتبال به استعفای سرمربی تیم ملی چه بود، افزود: اجازه بدهید فعلا تمرکز کنم چرا که ما در دو بازی تیم ملی به برد نیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.