سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از جلسه با علی کفاشیان، گفت: من با کفاشیان مشکلی ندارم؛ اگر ایشان مرا نگه دارد مردم خوشحال خواهند شد ولی گروه طبقه سوم فدراسیون از این موضوع ناراحت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش که عصر امروز به فدراسیون فوتبال رفته بود در جمع خبرنگاران گفت: من با کفاشیان مشکلی ندارم. وقتی نزدیکان کفاشیان دنبال مشکل باشند، آن وقت به مشکل می خوریم. بنده با کفاشیان مشکلی ندارم و به این نتیجه رسیدم که باید به او کمک کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: خیلی شفاف می گویم اگر کفاشیان مرا نگه دارد مردم خوشحال و راضی خواهند شد و وی از حمایت مردم برخوردار خواهد شد ولی از ادامه حضور بنده گروه طبقه سوم فدراسیون خوشحال نخواهد بود.

کی‌روش ادامه داد: برای کفاشیان دشوار است که حمایت مالی لازم را فراهم کند. رئیس فدراسیون نمی تواند هم مردم را راضی نگه دارد و هم گروه طبقه سوم را. کفاشیان توانایی راضی نگه داشتن این دو بخش را ندارد.

وی تاکید کرد: من امروز اینجا هستم تا درخواست استعفای خودم را به تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۶ تقدیم کفاشیان کنم و مطمئنم این کمک شایانی به کفاشیان می کند تا مشکلات مالی را حل کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: راجع به اتفاقات دیروز می گویم که من مشکلی برای عدم حضور در جلسه با اینفانتینو نداشتم ولی صراحتا می گویم نه از سوی کفاشیان و نه از سوی کمیته تشریفات دعوت نشدم. البته نیازی نیست این را بگویم. چون کفاشیان خودش گفت وقت نداشتم با کی روش تماس بگیرم و او را دعوت کنم.

کی‌روش درباره مرکز پزشکی فیفا هم یادآور شد: از بدو ورودم به ایران با تعداد زیادی مهندس و بازیکن برای ساخت مرکز تخصصی تمرینی فوتبال در آکادمی فوتبال در ارتباط بودیم که می خواستم آنرا فراهم کنم. این مرکزی است که باشگاه‌ها و تیم‌های ملی سعی می‌کنند سطح بازیکنان خود را پیشرفت بدهند. بنده و دستیارانم سخت کار کردیم و طراحی‌های لازم را انجام دادیم. ما شروع ساخت آن ساختمان را استارت زدیم. می‌خواستم این ساختمان را مثل میراث باقی بگذارم و مثل بچه خودم آنرا توسعه بدهم.

وی ادامه داد: متاسفانه این خانم پزشک (زهره هراتیان) به نوعی دخالت و ورود کردند و به نوعی سو استفاده کردند از ساختمانی که شروع به ساخت آن کردیم. یک روز از او خواستم که دخالت نکند چون این مرکز از بعد تجهیزات ریکاوری و تمرینی بسیار حساس و مهم بود برای آینده فوتبال ایران. ولی متاسفانه الان اینطور به نظر می رسد که یکی از میراث‌هایی که می‌خواستم باقی بگذارم را از دست داده‌ام. احتمالا به خاطر یکسری منافع پزشکی که آنها در این مرکز برای خودشان دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اضافه کرد: یکسری بازیکنان بزرگ ایران مثل علی کریمی و جواد نکونام همگی شاهد ساخت این مرکز تمرینی تخصصی بودند ولی کار به اینجا رسید. ولی باز هم تصمیم نهایی را علی کفاشیان می‌گیرد. مشکلی که من دارم این است که بعضی از افراد می آیند صحبت‌هایی خلاف واقعیت را مطرح می کنند وگرنه من با صلح و صفا به ایران آمده‌ام. بار دیگر شفاف اتفاقات را توضیح دادم. برای همین درخواست استعفا می کنم به تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۶.

کی‌روش در ادامه خاطرنشان کرد: با خروج من این مسیر و این خیابان باز می شود تا همان افرادی که حمایت‌های بسیار زیادی برای تیم امید انجام دادند، این حمایت را از تیم ملی انجام بدهند!

سرمربی تیم کشورمان در خصوص اینکه کفاشیان گفته بود وی را به جلسه دعوت کرده بود، یادآور شد: همه چیز موجود است. ایشان هیچوقت با من تماس نگرفت. یک نفر از کمیته بازاریابی با من تماس گرفت که من ارتباطی با کمیته بازاریابی ندارم.

در پایان صحبت‌های کی‌روش خبرنگاری خطاب به وی گفت که «اینفانتینو گفته بود نیازی به حضور کی روش نبوده است.» در این هنگام مترجم کی‌روش از خبرنگاران پرسید آیا کسی هست که این صحبت را تایید کند؟

سرمربی تیم ملی هم در ادامه گفت: شما خودتان باور می کنید؟ شما هم گاهی این داستان‌ها را درست می کنید که باعث حاشیه شود!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )