اسطوره باشگاه آرسنال به ستایش از تاتنهام پرداخت و تاکید کرد این تیم بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ جزیره دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، هر چند لسترسیتی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و اختلاف زیادی با دیگر تیم ها دارد اما تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال بر این باور است که جدی ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری، تاتنهام است.

او در این خصوص اظهار کرد: تاتنهام بسیار خوب بازی می کند و تاکنون عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. معمولا درباره آنچه که بر زبان می آورم، فکر نمی کنم اما باید بگویم بعد از تامل زیاد به این نتیجه رسیدم که تاتنهام شانس زیادی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس دارد.

اسطوره توپچی های لندنی ادامه داد: شاید برای بسیاری باور نکردنی باشد اما تاتنهام با این بازی‌های درخشانی که به نمایش می گذارد، از شانس های اصلی بالا بردن جام است. آنها با ثبات و منظم بازی می کنند. رییس این باشگاه بهترین گزینه را برای هدایت تیم خود انتخاب کرده است. مائوریتسیو پوچتینو، مربی بسیار خوبی است و بر این باورم که او می تواند زمینه را برای موفقیت تاتنهام فراهم کند و این تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ جزیره برساند.

آنری در پایان سخنانش گفت: در تاتنهام بازیکنان بااستعداد زیادی بازی می کنند. کریستین اریکسن، موسی دمبله و دله آلی، عملکرد درخشانی در سفید پوشان وایت هارت لین داشتند. گذشته از این آنها یک دروازه‌بان باتجربه و بسیار خوب به نام هوگو لوریس دارند که چهره ای قابل اعتماد در دروازه است. تاتنهام با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، شانس بسیار بالایی برای بالا بردن جام دارد.

تاتنهام با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی جای دارد و با تیم صدرنشین لسترسیتی پنج امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.