ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان از اینکه در جمع برترین‌های دنیا قرار گرفته ابراز خوشحالی کرد و گفت که انتظار آن را نداشته است.

فرشته کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزای تسنیم در مورد حضورش در جمع ۱۰ زن فوتسالیست برتر دنیا در سال ۲۰۱۵ اظهار داشت: خوشحالم که باز هم برای کشورم افتخارآفرینی کردم. این در شرایطی است که منتظر این خبر نبودم. روزی که فرزانه توسلی به عنوان نامزد بهترین دروازه‌بان جهان معرفی شد، فرزانه به من گفت که من هم شایسته انتخاب شدن هستم و خدا را شکر حالا دو نامزد از ایران در لیست قرار دارد.

وی ادامه داد: باتوجه به عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های جام جهانی کوچک انتظار نداشتم، انتخاب شوم اما این انتخاب‌ها بر اساس عملکرد یک ساله بازیکنان است که با توجه به موفقیت تیم ایران در قهرمانی آسیا من هم در لیست بهترین‌ها قرار گرفتم، البته در این افتخارآفرینی همه تیم نقش داشتند و این افتخار برای کل تیم و کشور ایران است.

ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان به رقبای خود برای انتخاب برترین فوتسالیست جهان اشاره کرد و گفت: بازیکنان برزیل همیشه جزو بهترین های دنیا هستند. رقبایی هم از اسپانیا و روسیه دارم. در واقع رقابت با این مدعیان سخت است و امیدوارم در این رقابت ده نفره به عنوان نماینده بانوان ایران انتخاب شوم. اگر هم معرفی نشدم، مردم به بزرگی خودشان ببخشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.