یک نشریه اسپانیایی ادعا کرده است که هافبک آلمانی آرسنال پیشنهاد این باشگاه را برای تمدید قراردادش رد کرده و با این کار بارسایی‌ها را به حالت آماده‌باش درآورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه مارکا نوشته است که به دنبال رد شدن پیشنهاد تمدید قرارداد مسعوت اوزیل با آرسنال از سوی این بازیکن آلمانی، حالا باشگاه بارسلونا وسوسه شده است که هافبک پیشین رئال مادرید را به خدمت بگیرد و برای این کار حتی با نمایندگان او هم تماس‌هایی داشته است.

به نوشته مارکا، آینده اوزیل به یکی از داستان‌های پرحاشیه فوتبال اروپا تبدیل شده و او یکی از بازیکنانی است که در پایان فصل جاری احتمال جابه‌جایی‌شان وجود دارد. اوزیل می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند به خصوص اگر آرسنال طبق معمول نتواند لیگ برتر را فتح کند، اما بعید به نظر می‌رسد که توپچی‌ها به آسانی به او اجازه ترک ورزشگاه امارات را بدهند.

اوزیل این فصل به خصوص در هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل نخست عملکردی تحسین‌برانگیز در آرسنال داشت و هنوز هم در این تیم بهترین آمار را از نظر پاس گل دارد و یکی از محورهای تاکتیکی آرسن ونگر بوده است. به همین دلیل آرسنالی‌ها درصدد برآمده‌اند با تمدید قرارداد اوزیل، او را برای مدتی طولانی‌تر در ورزشگاه امارات نگه دارند.

قرارداد فعلی اوزیل با آرسنال در پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ خاتمه می‌یابد و در حالی که هنوز دو سال دیگر به پایان آن باقی مانده است، توپچی‌ها به فکر تمدیدش افتاده‌اند. اوزیل اما فعلاً خیال تمدید قراردادش را ندارد و این موضوع را به گوش مسئولان باشگاه هم رسانده است. دلیل اوزیل هم برای امتناع از تمدید قراردادش عدم اطمینان وی از تبدیل شدن آرسنال به یک مدعی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های پیش روست.

سال ۲۰۱۳ زمانی که اوزیل رئال مادرید را ترک کرد، مسئولان باشگاه آرسنال به او وعده دادند که این تیم را به جایگاهی خواهند رساند که جزو مدعیان فتح مهمترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان باشد، اما بعد از گذشته سه سال از ورود اوزیل به لندن، دو قهرمانی در جام حذفی تمام افتخاراتی بوده است که توپچی‌ها کسب کرده‌اند. به همین دلیل ترک لندن برای تجربه‌ای چالشی جدید به یکی از گزینه‌های اوزیل تبدیل شده و بارسلونا هم قصد دارد از همین موضوع برای جذب هافبک پیشین رئال مادرید استفاده کند.

اوزیل شش سال پیش هم می‌توانست به بارسلونا ملحق شود، اما آن سال پپ گواردیولا، سرمربی وقت کاتالان‌ها به مسئولان باشگاه گفت که نیازی به هافبک پیشین وردربرمن ندارد و او هم با عقد قراردادی ۱۵ میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و در سه فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو قهرمان لالیگا و جام حذفی اسپانیا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.