پیشکسوت تراکتورسازی از فضای شکل گرفته پیرامون این تیم انتقاد کرد.

احد شیخ‌لاری، پیشکسوت تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایسنا و در پاسخ به سوالی درباره نتایج ضعیف اخیر تراکتورسازی گفت: شاید بهتر باشد ما درباره تراکتورسازی صحبتی نکنیم تا یک وقت بهانه‌ای ایجاد نشود که ما آرامش تیم را به هم زدیم. در هفته گذشته یک سری حرف‌ها پخش شد که فلان پیشکسوت چوب لای چرخ تیم می‌گذارد. سوال ما این است که مگر ما بدمان می‌آید تراکتور نتیجه بگیرد؟ به شخصه قلعه‌نویی را دوست دارم ولی این فضا، فضای خوبی نیست که نتوان نقدی را در آن انجام داد.

وی در پاسخ به این سوال که چه شده حتی وقتی بازی تراکتورسازی رایگان می‌شود، بازهم استقبالی از بازی این تیم نمی‌شود نیز گفت: الان پرسپولیس را ببینید. برای هر بازیش ۷۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌روند. نهایتا ۱۰-۱۵ درصد از این تماشاگران به خاطر رایگان بودن بازی به ورزشگاه می‌روند. مردم فوتبال را می‌فهمند. فوتبالی که پرسپولیس ارائه می‌دهد، ارزشمند است. البته این حرفم به این معنا نیست که تراکتور فوتبال بازی نمی‌کند. بحث اینجا است که تفاوت‌هایی وجود دارد.

پیشکسوت تراکتورسازی در پایان اضافه کرد: همانطور که گفتم، در حال حاضر فضا به شکلی نیست که بتوان نقدی را وارد کرد. اینکه از پرسپولیس مثال آوردم را هم به معنای خاصی نباید گذاشت. دوست دارم تراکتورسازی با قلعه‌نویی نتیجه بگیرد و اشتیاق به تماشاگران و فوتبال برگردد ولی این تیم مشکلاتی دارد که امیدوارم هرچه سریعتر مشکلاتش حل شود. حرف و نقد ما تنها برای فوتبال است و با قلعه‌نویی یا هر کس دیگری مشکل نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.