سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در صورتی که ما در مرحله یک چهارم نهایی با عربستان روبرو شویم، تلاش‌مان در میدان دو برابر خواهد شد.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: ما به بازی‌های مرحله گروهی به عنوان دیدار تدارکاتی نگاه می‌کنیم. بازی به بازی شرایط‌مان بهتر می‌شود و امیدواریم در مراحل بعدی بازی‌هایی به مراتب بهتر به نمایش بگذاریم.

وی در مورد میزبانی ازبکستان خاطرنشان کرد: شرایط در این کشور خوب است و قوانین AFC رعایت می‌شود. ما هم تلاش می‌کنیم تا از امکانات موجود بهترین استفاده را بکنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد استفاده از بازیکنان مختلف، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما به بازی‌های مرحله گروهی به عنوان دیدار تدارکاتی نگاه می‌کنیم قصدمان این است که از تمامی بازیکنان هم استفاده کنیم. این کار خیلی سخت است. شاید اگر ما با تیم اصلی‌مان مقابل چین و اردن قرار می‌گرفتیم با گل‌های بیشتری می‌توانستیم به برتری برسیم اما هدف ما استفاده از تمامی بازیکنان است تا آنها هم برای بازی‌های آینده آماده شوند.

ناظم‌الشریعه با اشاره به سطح بالای رقابت‌ها گفت: اینکه ما به تیم‌ها گل‌های زیادی می‌زنیم نتیجه تلاش ۴۰ دقیقه‌ای تمام بازیکنان است. سطح رقابت‌ها بسیار بالاست و تفاوت‌ها به این اندازه نیست اما بازیکنان ما تلاش زیادی می‌کنند که می‌توانند گل‌های زیادی را وارد دروازه حریف کنند. این تیم نتیجه دسترنج مربیان لیگ است. بازیکنان بسیار خوبی داریم که تاکتیک‌پذیرند و امیدواریم بتوانیم در این مسابقات موفق باشیم. در بازی آخر مرحله گروهی باید به مصاف عراقی برویم که آنها از چین سطح‌شان بالاتر است. آنها فوتسال را از ما یاد گرفتند و به مراتب بازی دشوارتری خواهیم داشت.

وی در مورد احتمال رویارویی ایران با عربستان در مرحله یک چهارم نهایی خاطرنشان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی بازی کنیم اما به خاطر حساسیت‌هایی که اخیرا با این کشور پیدا کرده‌ایم، قطعا شرایط فرق می‌کند. ما همیشه تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و اگر حالا مقابل عربستان قرار بگیریم تلاش‌مان در میدان دو برابر خواهد بود.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال ایران هم اکنون با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده اول گروه دوم جام ملت‌های آسیا قرار دارد. شاگردان ناظم‌الشریعه عصر فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت ۱۵ به مصاف عراقی می‌روند که با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد. احتمال صدرنشینی ایران در این گروه بسیار زیاد است. شاگردان ناظم‌الشریعه در مرحله بعدی در صورت صدرنشینی باید با تیم دوم گروه اول بازی کند. در گروه اول تیم ازبکستان با ۶ امتیاز صعودش را به عنوان تیم نخست قطعی کرده و لبنان با ۲ امتیاز و قرقیزستان و عربستان با یک امتیاز و بنا به تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

تیم عربستان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی عصر فردا از ساعت ۱۷ و ۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهد رفت و ازبکستان هم با لبنان دیدار خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.