ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران گفت:‌ از اینکه نامم در بین ۱۰ بازیکن برتر جهان قرار گرفته خوشحالم و این را یک افتخار برای کشورم می‌دانم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران از سوی سایت فوتسال‌پلنت در بین نامزدهای ۱۰ بازیکن برتر جهان قرار گرفت.

وی در گفت‌وگو با فارس، در این باره گفت: من دو سال پیش هم در بین نامزدها بودم و فکر می‌کنم خیلی از بازیکنان ما لیاقت این را دارند که در بین بهترین بازیکنان جهان قرار بگیرند. همیشه دوست داشتم ما هم مانند برزیل و روسیه چند بازیکن برتر داشته باشیم که امسال این اتفاق افتاد و نام فرزانه توسلی هم در بین نامزدهای بهترین دروازه‌بانان جهان قرار گرفت.

وی افزود: خوشحالم برای کشورم که نام ایران در بین نامزدهای بهترین‌ها به چشم می‌خورد. ما حتی اگر در جهان پنجم یا هفتم هم باشیم کسانی که این اسامی را معرفی می‌کنند پتانسیل بانوان ایران را می‌شناسند. از مسئولین هم می‌خواهم به ما کمک کنند تا بتوانیم جزء سه تیم برتر جهان باشیم.

ملی‌پوش فوتسال ایران با اشاره به حمایت‌های رئیس‌جمهور برای اعزام ملی‌پوشان به جام جهانی تصریح کرد: سال گذشته ایران به این مسابقات اعزام نشد و دیدیم که در بین نامزدها نامی از بازیکنان ایرانی به چشم نمی‌خورد اما امسال با حمایت‌هایی که فدراسیون و رئیس‌جمهور از ما داشتند حالا نام دو ایرانی در بین بهترین‌ها وجود دارد.

کریمی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه پیشکسوتان هم می‌توانستند با وجود برگزاری چنین تورنمنت‌هایی نام‌شان را در بین بهترین‌ها ثبت کنند، خاطرنشان کرد: در گذشته چنین تورنمنتی نبود. در این صورت ما می‌توانستیم نام ورزشکارانی از ایران همچون آرمات، اقبالی، آتوسا حجازی و نیلوفر اردلان را ببینیم.در حال حاضر هم بازیکنان خیلی خوبی در ایران داریم که امیدوارم از سال‌های آینده این اتفاق رخ دهد و نام‌شان در بین برترین‌ها باشد. من از مسئولان دانشگاه آزاد و بازیکنان این تیم که بهترین هستند تشکر می‌کنم که همیشه از من حمایت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شانست را برای انتخاب شدن چقدر می‌بینی، عنوان کرد: هر کسی آرزویش است جزء نفرات اول باشد. درباره خودم نمی‌توانم نظری بدهم چون سخت است اما توسلی را بهترین دروازه‌بان جهان می دانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.