سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: فوتسالی که از بازیکنان ایران دیدید تنها بخشی از توانایی‌های بازیکنان ما بود و توان آنها چیزی فراتر از این است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در کنفرانس خبری پس از دیدار با چین با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار خوبی به نمایش درآمد. برای هر دقیقه از این بازی برنامه داشتیم و سعی کردیم تا از تمام نفرات خود استفاده کنیم. آخرین شانس چین برای بقا در مسابقات بود و بازی سختی بود اما بازیکنان ما با سازماندهی مناسب به خوبی از عهده آن برآمدند.

وی افزود: تیم با قابلیت و توانمندی بالایی در اختیار داریم که می‌توان برای هر بازی سیستم مختص به آن را با همین نفرات پیاده کرد. خدا را شکر می‌کنم که یک روز به یادماندنی دیگر برای مردم عزیزمان به جا گذاشتیم و بازیکنان ما برابر چین یک فوتسال غیرتی، خوب، با برنامه را پشت‌سر گذاشتند.

ناظم‌الشریعه تصریح کرد: انشاالله با دعای خیر مردم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد چراکه با دعای مردم و حمایتی که از جانب آنها و همچنین فدراسیون می‌شود می‌توانیم نتایج خیلی بهتری هم کسب کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال با گریزی به بازی فردای تیم‌ملی با عراق خاطرنشان کرد: این بازی نسبت به دو بازی قبل ما سخت‌تر است چون عراق از بازیکنان ایرانی در لیگ فوتسالش استفاده کرده و به نوع فوتسال بازی کردن آنها آشنا است اما ما قبلا هم گفتیم که فقط برای کسب جام به تاشکند آمدیم و توجهی نداریم که صعودمان مسجل شده است. بنابراین فقط به اجرای تاکتیک‌های جدیدتر فکر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.