کاپیتان پیشین بانوی‌پیر معتقد است که تیم قدیمی او ممکن است در خانه به صدرنشین جدول رده‌بندی سری A ببازد و در کورس قهرمانی جا بماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه مصاف حساس تیم‌های یوونتوس و ناپولی در هفته بیست‌و‌پنجم سری A ایتالیا که نتیجه آن می‌تواند تأثیری ویژه در تعیین قهرمان این فصل داشته باشد، آلساندرو دل‌پیرو اعتراف کرد که تیم قدیمی‌اش ممکن است به میهمان خود ببازد.

یوونتوس امشب (شنبه) در شرایطی از ناپولی صدرنشین پذیرایی می‌کند که این تیم با دو امتیاز بیشتر یک پله بالاتر از بانوی پیر قرار دارد. پیروزی در این بازی یوونتوس را برای اولین بار در فصل جاری به صدر جدول می‌رساند و شکست در آن، تورینی‌ها را پنج امتیاز از صدر جدول دور می‌کند و علاوه بر آن به ۱۴ پیروزی متوالی بانوی‌پیر پایان خواهد داد.

آلساندرو دل‌پیرو در خصوص این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ناپولی با هدایت ساری توانسته هویت بی‌نظیری به خط دفاعی‌اش ببخشد. این تیم انسجامی دارد که به آن اجازه می‌دهد در حملات سریع‌تر باشد و با حضور بازیکنی مانند گونسالو ایگواین که تقریباً در تمامی بازی‌ها گلزنی می‌کند و از حمایت بازیکنی دیگر مانند مارک همسیک برخوردار است، عملکرد این تیم بهتر هم می‌شود. من امیدوارم که این بازی تأییدی برای حضور پرتعداد ستارگانی باشد که در هر دو تیم بازی می‌کنند.

در حالی که ناپولی از سال ۱۹۸۹ به بعد هرگز در فاصله ۱۳ هفته مانده به پایان فصل صدرنشین جدول سری A نبوده، یوونتوس در چهار فصل متوالی اخیر قهرمان شده است.

دل‌پیرو ادامه داد: برای ناپولی مهم است که بیش از اندازه روی حساسیت بازی‌اش برابر یوونتوس تمرکز نکند، چون در غیر این‌صورت دچار احساسات خواهد شد و این موضوع می‌تواند به بازی‌اش ضربه بزند و روی عملکرد برخی از بازیکنانش تأثیر بگذارد به خصوص که بازی در خانه یوونتوس است. ناپولی اگر با همان رویکردی که در بازی‌های قبلی‌اش داشته بازی کند، آن وقت شانس بسیار زیادی برای کسب پیروزی در تورین خواهد داشت.

بانوی پیر از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در ورزشگاه یوونتوس میزبان ناپولی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.