قائم‌مقام استقلال خوزستان گفت: در اهواز بلیت‌ها گران نیست اما اینکه بازی را رایگان اعلام کردیم برای هواداران انگیزه‌ای برای حضور در ورزشگاه شد.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر گفت: ما این بازی را فراموش کردیم و دیگر فکر و ذکرمان روی بازی هفته بیست و یکم مقابل صبای قم است. تراکتورسازی تیم پرمهره و خوبی بود که با یک اشتباه ۳ امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

وی در مورد اینکه دیروز با توجه به اینکه بازی را رایگان اعلام کردند پیش از ۵ هزار هوادار به ورزشگاه آمدند و به نظر می‌رسید بیشترین هوادار استقلال خوزستان در یک بازی به ورزشگاه آمده بود، تصریح کرد: با هماهنگی که با سازمان لیگ انجام دادیم با توجه به شرایط تیم در جدول و دیدار مقابل تیم پرقدرت تراکتورسازی مدیریت باشگاه تصمیم گرفت این بازی رایگان باشد که خوشبختانه هواداران زیادی هم به ورزشگاه آمدند.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا گرانی بلیت باعث استقبال کم هواداران است، اظهار داشت: علاوه بر هزینه بلیت باید بعد مسافت و ایاب و ذهاب را هم در نظر گرفت. انصافا قیمت بلیت در اهواز آنقدر زیاد نیست اما به هر حال این رایگان بودن انگیزه‌ای برای هواداران بود که به ورزشگاه بیایند و خوشحالیم که دیروز میزبان آنها بودیم.

وی در رابطه با اینکه آیا در دیدارهای آینده هم چنین اقدامی می‌کنند، گفت: قطعا این کار را در صورت لزوم انجام خواهیم داد.

پورکیانی در پاسخ به این سؤال که خیلی‌ها می‌گویند با این اقدام در حال قدم برداشتن و بازگشت مسیر آماتوری هستیم، چرا که یکی از منابع درآمدزایی باشگاه‌ها را از بین می‌بریم، تصریح کرد: در فوتبال ایران بلیت‌فروشی درآمدزا نیست. جذب اسپانسر و ترانسفر می‌تواند در فوتبال ایران یک بحث درآمدزایی باشد. شرایط حضور تماشاگران و پولی که از این بابت به دست می‌آید آنقدر نیست که به درآمدزایی باشگاه‌ها بیانجامد.

وی در مورد دیدار هفته بیست و یکم مقابل صبای قم تاکید کرد: صبا تیم بزرگی است که یک مربی و مدیرعامل بزرگ دارد. همچنین این تیم در شهر مقدس قم فعالیت می‌کند که جای خوشحالی است ما به آنجا می‌رویم. امیدوارم بازی خوبی را دو تیم ارائه دهند و برنده آن مسابقه شویم.

وی در رابطه با اینکه آیا استارت کسب سهمیه را زده‌اند، گفت: ما فعلا برنامه کوتاه مدت داریم و نگاه‌مان به دیداره هفته‌ای است که در آن حاضر می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.