سرمربی رم بعد از پیروزی ارزشمند مقابل کارپی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد جالوروسی شخصیت تیمی پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، رم در آغاز هفته بیست و پنجم سری A، پیروزی ارزشمندی بدست آورد و موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر کارپی به پیروزی برسد.

جالوروسی نشان داد با انتخاب لوچیانو اسپالتی تغییرات زیادی کرده است. این تیم چهارمین پیروزی پیاپی خود را هم بدست آورد تا با روحیه خوبی به مصاف رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برود.

اسپالتی بعد از پیروزی ارزشمند برابر کارپی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: در این دیدار هم ثابت کردیم رم به تیمی باشخصیت تبدیل شده است. پیروزی ارزشمندی را بدست آوردیم. می توانستیم بهتر از این هم ظاهر شویم و گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. اکنون دیگر نظم تیمی داریم و می توانیم سبک بازی خاص خود را به نمایش بگذاریم. بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند و ثابت کردند شایسته کسب سه امتیاز هستند.

اسپالتی که چند هفته پیش جانشین رودی گارسیا فرانسوی شد، ادامه داد: در دیدار برابر کارپی از تاکتیک‌های جدید استفاده کردیم. ادین ژکو هم پایش به گلزنی باز شد. گلزنی این بازیکن بوسنیایی برای ما بسیار مهم بود. امیدواریم گلزنی های ژکو ادامه داشته باشد. او بازیکن بزرگی است و می تواند کمک زیادی به رم بکند.

او در پایان سخنانش گفت: در بعضی از دیدارها نمی توانیم با سه مدافع بازی کنیم. در این دیدار به چهار مدافع نیاز داشتیم چراکه با سه مدافع به مشکل می خوردیم. رم باید به راحتی بتواند سبک بازی خود را تغییر دهد. آنچه که باعث شده تا تیم هایی مانند ناپولی و یوونتوس خوب ظاهر شوند این است که آنها به راحتی می تواند تغییراتی در ترکیب‌شان به وجود آورند بدون آنکه به مشکل بخورند. ما هم باید این‌گونه باشیم. درست است که در هفته های اخیر خوب ظاهر شدیم اما هنوز مشکلاتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم.

یکی از بهترین بازیکنان رم در این دیدار، محمد صلاح بود که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل زیبا هم به ژکو داد. سرمربی رم به ستایش از این بازیکن مصری پرداخت و گفت: صلاح یک بار دیگر ثابت کرد بازیکن مفید و تاثیرگذاری برای رم است. ژکو باید او را به خاطر پاس گلی که داد، به شام دعوت کند.

رم با پیروزی، ۴۷ امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.