رم قبل از دیدار حساس برابر رئال مادرید با بدشانسی مواجه شد زیرا ۲ بازیکن اصلی و تاثیرگذار این تیم با آسیب دیدگی روبرو شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب رم در ورزشگاه خانگی خود از رئال مادرید پذیرایی خواهد کرد.

جالوروسی قبل از این دیدار حساس، پیروزی ارزشمندی را در سری A بدست آورد. این تیم موفق شد با نتیجه سه بر یک در زمین کارپی به پیروزی برسد تا علاوه بر صعود به رده سوم جدول رده بندی، چهارمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد و ثابت کند که با لوچیانو اسپالتی، تیم دیگری شده است.

اما این تیم ایتالیایی قبل از دیدار حساس برابر رئال مادرید با بدشانسی مواجه شد و دو بازیکن اصلی این تیم در دیدار برابر کارپی با آسیب دیدگی مواجه شدند و به احتمال زیاد بازی حساس برابر رئال مادرید را از دست خواهند داد.

محمد صلاح که در دیدار برابر کارپی یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، با آسیب دیدگی از ناحیه زانو مواجه شد تا خط حمله رم با مشکل روبرو شود. کاستاس مانولاس، مدافع رم هم با کشیدگی عضله مواجه شد و به احتمال زیاد او هم بازی حساس برابر رئال مادرید را از دست بدهد.

رم در فصل جاری سری A عملکرد خوبی با رودی گارسیا نداشت و به همین خاطر، سران این باشگاه سرمربی فرانسوی خود را برکنار و اسپالتی را به عنوان جانشین او انتخاب کردند. این تیم ایتالیایی با سرمربی جدیدش عملکرد درخشانی داشت تا ثابت کند به کلی متحول شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.