سرمربی تیم زیر ۱۸ سال منچستریونایتد پس از نزدیک به سه دهه حضور در این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل مک‌گینس که در سال ۲۰۱۱ تیم زیر ۱۸ سال منچستریونایتد را به قهرمانی جام حذفی جوانان انگلیس رساند، تصمیم گرفت پس از نزدیک به سه دهه فعالیت در باشگاه منچستریونایتد و تجربه پست‌های مختلف از سمت سرمربیگری این تیم استعفا بدهد. مک‌گینس ۴۹ ساله که پس از بازنشستگی به عنوان بازیکن در سال ۱۹۹۲ در آکادمی فوتبال اولدترافورد مشغول به کار شد، با بازیکنانی نظیر پل پوگبا، راول موریسون و جسی لینگارد در سال ۲۰۱۱ فاتح جام حذفی جوانان انگلیس شد.

مک‌گینس که پسر بازیکن و سرمربی پیشین شیاطین سرخ، «ولیف» است، در بیانیه‌ای که در سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد منتشر شد، اعلام کرد: باعث افتخارم است که جا پای پدرم گذاشتم و در طول این ۲۸ سال در پست‌های مختلف حضور داشتم. تا ابد قدردان سرالکس فرگوسن هستم که رویای من را تحقق بخشید و من را ابتدا به عنوان بازیکن به این تیم و سپس برای ۲۳ سال برای همکاری در کادر فنی این تیم دعوت کرد.

وی افزود: خاطرات بی‌نظیری در این باشگاه دارم، به‌خصوص قهرمانی در جام حذفی جوانان در سال ۲۰۱۱ ولی بیشتر از همه از کار در پشت صحنه با همکاران فداکار و کار با بازیکنان جوان و کشف پتانسیل‌های آنها لذت بردم. حالا جاه‌طلبی دیگری دارم و می‌خواهم در باشگاهی دیگر تجربه‌ای جدید داشته باشم.

مک‌گینس در پایان خاطرنشان کرد: برای لوئیز فن‌خال، رایان گیگز، بازیکنان تیم اصلی و اعضای آکادمی فوتبال منچستریونایتد آرزوی موفقیت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.