آخرین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فردا (یکشنبه) بین تیم‌‌های نفت‌تهران و استقلال برگزار خواهد شد تا پرونده این هفته نیز بسته شود.

به نوعی می‌توان گفت هر دو تیم با شرایط بحرانی به مصاف هم می‌روند. نفتی‌ها در شوک حذف از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هستند و با روحیه پایین به مصاف استقلال می‌روند. مشکلات مالی در این فصل گریبانگیر نفت شده و به گفته منصور قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه، شب قبل از بازی نفت مقابل الجیش قطر، بازیکنان از جیب خودشان پول شام را پرداخت کردند.

باشگاه نفت به خاطر این مشکلات، چند بازیکن خود را در نیم فصل از دست داد و قرار است وحید امیری و سیدجلال حسینی دو بازیکن سرشناس این تیم نیز ترانسفر شوند تا بلکه از پول انتقال آنها بتوانند مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و البته پول شام و ناهار هم داشته باشند! نفتی‌ها در لیگ نتوانستند نتایج فصل گذشته را تکرار کنند و در جام حذفی نیز مقابل استقلال حذف شدند. تنها امید شاگردان علیرضا منصوریان در آسیا بود که از صعود به مرحله گروهی بازماندند. تنها راه برون رفت نفت از این بحران شکست استقلال است. منصوریان برای اینکه ثابت کند نتایج تیمش در فصل گذشته اتفاقی نبوده، باید استقلال تیم محبوبش را با شکست دهد و روند صعودی در پیش بگیرد.

در سوی دیگر، شاگردان پرویز مظلومی پس از نمایش ناامید کننده مقابل استقلال اهواز انتهای جدول روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. استقلالی‌ها در ۳ هفته از لیگ رنگ برد را ندیده‌اند و با انتقادات هواداران تیم‌شان روبه‌رو شده‌اند. استقلالی‌ها در این فصل خوش‌شانس بوده‌اند که با وجود عدم نتیجه‌گیری در این هفته‌ها همچنان در صدر جدول قرار گرفته‌اند اما مظلومی بهتر از هر فردی می‌داند که این روند برای همیشه باقی نمی‌ماند. او در تمرین روز گذشته به شاگردانش تاکید کرد که اگر بخواهند به همین روند ادامه و امتیازات را از دست دهند صدرنشینی را به طور حتم از دست خواهند داد. مظلومی در هفته‌های اخیر با چالش‌هایی چون عدم جذب بازیکنان موردنظرش در نیم فصل، مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان و ... مواجه بوده و نتایج اخیر استقلال نیز او را تحت فشار گذاشته است.

دوئل مظلومی و منصوریان را می‌توان دوئل مربیان نسل قدیم و جدید نامید. مربیانی که ابتدای فصل کاندیدای نشستن روی نمیکت استقلال بودند. در بازی رفت مظلومی موفق به شکست منصوریان شد تا ثابت کند نشستن روی نیمکت استقلال حق او بوده است. دوئل این دو تیم می‌تواند با توجه به شرایط بحرانی آنها مصافی دیدن باشد.

به گزارش تسنیم، برنامه بازی‌های امروز و فردا به شرح زیر است:

شنبه ۲۴ بهمن ۹۴ راه‌آهن - سیاه‌جامگان مشهد، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهدای شهر قدس گسترش فولاد تبریز - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۵، ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز استقلال اهواز - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی اهواز

یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴ نفت تهران - استقلال تهران، ساعت ۱۷:۱۰، ورزشگاه تختی تهران

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.