مدافع سابق تیم ملی انگلیس می گوید این تیم در یورو ۲۰۱۶ هم نمی تواند سنت شکنی کند و به قهرمانی در یورو برسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، انگلیس مدتهاست که نتوانسته است به قهرمانی در تورنمتی معتبر دست یابد. این در حالی است که لیگ این کشور بهترین لیگ جهان است، ولی آنها در عرصه ملی حرفی برای گفتن نداشتند. آنها البته در انتخابی یورو ۲۰۱۶ توانستند تمامی دیدارهای خود را با برد به پایان برسانند تا به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی این رقابت ها شوند تا هواداران فوتبال در این کشور را نسبت به تورنمتی موفق خوش بین کنند ولی با این حال ریو فردیناند می گوید که نباید به این تیم نیز دل بست.

او درباره شانس قهرمانی انگلیس در یورو ۲۰۱۶ گفت: انگلیس اگر بخواهد قهرمان یورو شود به این معنا است که باید در مراحل پایانی جام جهانی بتواند تیم هایی چون فرانسه، آلمان یا اسپانیا را شکست دهد که البته من بعید می دانم انگلیس بتواند چنین تیم هایی را شکست دهد و به نظرم حضور در یک چهارم نهایی یورو می تواند بهترین نتیجه برای انگلیس باشد و خیلی بعید است که انگلیس بتواند به مراحل پایانی یورو ۲۰۱۶ برسد.

انگلیس در یورو ۲۰۱۶ با تیم های روسیه، ولز و اسلواکی همگروه شده است و امیدوار است تا به عنوان تیم نخست گروه خود راهی مرحله بعدی این رقابت ها شود. به نظر می رسد با توجه به عملکرد ضعیف انگلیس در جام جهانی روسیه، این بهترین فرصت برای هاجسون است تا بتواند از اعتبار خود و انگلیس دفاع کند.

این مدافع در ادامه گفت: اگر انگلیس با جام قهرمانی بازگردد، این بزرگترین افتخار برای فوتبال انگلیس بعد از جام جهانی ۶۶ خواهد بود که بابی مور جام قهرمانی را بالا برد. درست است که انگلیس مدعی جدی برای قهرمانی نیست و تیمی نیز روی انگلیس حساب نمی کند که بتواند به عنوان قهرمانی برسد ولی بعد از جام جهانی برزیل بازیکنان جوان زیادی به تیم ملی انگلیس دعوت شدند که همگی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و فکر می کنم بتوانند موفقیت انگلیس را در آینده تضمین کنند. باید بازیکنان زیادی در تیم انگلیس باشند در حال حاضر تیم هایی چون اسپانیا و بلژیک نیز بازیکنانی دارند که همگی می توانند در سطح نخست بازی کنند و به نظرم انگلیس نیز در مسیر درستی قرار گرفته است و می تواند در آینده بهتر شود و به موفقیت برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.