تبریز - حمید استیلی درنشست خبری قبل از بازی گسترش فولاد با ملوان شرکت نکرد و مربی تیم ملوان همزمانی تمرین تیمش با نشست خبری را علت این موضوع عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه نشست خبری پیش از بازی سرمربیان تیم های گسترش فولاد تبریز و ملوان انزلی در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شد که حمید استیلی در این نشست شرکت نکرد و مربی تیمش را به نشست خبری فرستاد.

مربی تیم ملوان در این نشست خبری با بیان اینکه حمید استیلی به دلیل همزمانی نشست خبری با تمرین تیمش در محل برگزاری نشست خبری پیش از بازی حاضر نشده است، گفت: فردا یک بازی سختی برابر تیم خوب گسترش فولاد داریم.

محمد قدیربحری با اشاره به اینکه باید دست خالی تبریز را ترک نکنیم، افزود: امیدوارم دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهند و هواداران هر دو تیم از دیدن بازی، لذت ببرند.

وی سپس در خصوص محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: بازیکن محروم نداریم ولی عزیز معبودی از ناحیه چشم دچار مصدویت است که تحت مداوا قراردارد.

بحری با تاکید بر اینکه ملوان بازی های زیبا و باکیفیتی انجام می دهد، گفت: امیدوارم فردا هم بازی جذابی را شاهد باشیم.

گفتنی است؛ دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و ملوان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، شنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.